Skip to main content
Beantwoord

Bluetooth tv ontvangers

  • December 9, 2019
  • 21 reacties
  • 307 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik zou graag de nieuwe bluetooth ontvangers ontvangen voor 2 tv's.

Ik ben na 1 oktober klant geworden en heb de oude ontvangen.

Door een KPN medewerker werd mij destijds ook verteld dat ik die zou ontvangen, maar helaas dus.

In de link hieronder staat duidelijk dat elke nieuwe klant, na 1 oktober, ze ontvangt.

https://www.kpn.com/beleef/innovatie-techniek/kpn-introduceert-nieuwe-tv-ontvanger-met-bluetooth-afstandsbediening.htm  

Beste antwoord door Patje_1982

@Paul_  Jij verdient de bonus dit jaar!!! En ook alvast voor aankomend jaar!!!

Heb de sms’jes binnen gekregen en zal de HD ontvangers inruilen.

AB's zie ik in de bus verschijnen.

 

Dank.

 

Vriendelijke groet,

 

Patrick 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

21 reacties

  • Helper
  • December 9, 2019

De nieuwe vip 5202 ontvang je naar mijn weten alleen als je het 4K pakket heb afgesloten

 


  • Auteur
  • Helper
  • December 9, 2019

Zo staat het er niet. En de medewerker vertelde mij dat ik de nieuwe zou ontvangen en daardoor niet het 4K pakket hoefde te nemen.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 9, 2019

De afstandsbediening communiceert via Bluetooth met de 5202. Andere bluetoothfuncties zijn er niet.

Verder suggereert de tekst inderdaad onomwonden dat als je v.a. 1 okt. het abonnement neemt je dan de 5202 krijgt.

Maar… is je abonnement na 1 oktober gestart en heb je t vóór die datum al afgesloten??


  • Auteur
  • Helper
  • December 9, 2019

Na 1 okt.

En ik heb het thuis al het apparatuur ingebouwd. Nu moet ik steeds een kastje openen helaas.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 9, 2019

Patje_1982 schreef:

Na 1 okt.

Tja, dan heb je n.m.m. onomwonden recht op (overigens maximaal 2 X) de Arris vip 5202 ontvanger. Dat staat m.i. toch écht zo in de tekst.


  • Auteur
  • Helper
  • December 9, 2019

Patje_1982 schreef:

Na 1 okt.

Tja, dan heb je n.m.m. onomwonden recht op (overigens maximaal 2 X) de Arris vip 5202 ontvanger. Dat staat m.i. toch écht zo in de tekst.

Dat denk ik dus ook. Nu moet alleen KPN ook nog zo denken..!!

 

Dank alvast.

Groet Patrick


  • Helper
  • December 9, 2019

ik heb net even een pakket 'samengesteld’ internet zonder glasverbinding overigens. dan kun je geen 4k aanklikken en krijg je de ‘oude’ stb zonder 4k. ( maar wel met 5.1 op netflix, dat heeft de 5202 niet)


  • Auteur
  • Helper
  • December 9, 2019

ik heb net even een pakket 'samengesteld’ internet zonder glasverbinding overigens. dan kun je geen 4k aanklikken en krijg je de ‘oude’ stb zonder 4k. ( maar wel met 5.1 op netflix, dat heeft de 5202 niet)

Gek toch dat je de “oude” nog krijgt als er wordt geadverteerd met de “nieuwe”! Misleidend dus eigenlijk.

Ik wil gewoon de bluetooth zoals aangegeven op de website. 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 12, 2019

Hi @Patje_1982, welkom hier. Bedankt voor de duidelijke uitleg, en link. Ik vermoed dat je net tussen wal en schip bent gevallen wat dat betreft, maar ik kan je niets anders dan gelijk geven wat betreft de tekst. Ik kijk graag voor je wat ik kan doen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


  • Auteur
  • Helper
  • December 12, 2019

Hi @Patje_1982, welkom hier. Bedankt voor de duidelijke uitleg, en link. Ik vermoed dat je net tussen wal en schip bent gevallen wat dat betreft, maar ik kan je niets anders dan gelijk geven wat betreft de tekst. Ik kijk graag voor je wat ik kan doen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Done.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 16, 2019

Ik heb het verzoek voor de 5202's doorgestuurd. Je krijgt een sms zodra ze daadwerkelijk verstuurd worden, en ik zal het ook in de gaten houden.


  • Auteur
  • Helper
  • December 16, 2019

Ik heb het verzoek voor de 5202's doorgestuurd. Je krijgt een sms zodra ze daadwerkelijk verstuurd worden, en ik zal het ook in de gaten houden.

Hier heb ik wat aan.

dank u voor uw hulp en actie!

 

groet Patrick


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 17, 2019

Ik krijg de melding dat ze onderweg zijn! Ik bedenk me wel net dat je waarschijnlijk dan ook die oudere afstandsbedieningen hebt, klopt dat? Ze hebben geen zwarte onderkant, of wel?


  • Auteur
  • Helper
  • December 17, 2019

Ik krijg de melding dat ze onderweg zijn! Ik bedenk me wel net dat je waarschijnlijk dan ook die oudere afstandsbedieningen hebt, klopt dat? Ze hebben geen zwarte onderkant, of wel?

Nee zijn helemaal wit.

Alvast dank.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 17, 2019

Ik krijg de melding dat ze onderweg zijn! Ik bedenk me wel net dat je waarschijnlijk dan ook die oudere afstandsbedieningen hebt, klopt dat? Ze hebben geen zwarte onderkant, of wel?

Nee zijn helemaal wit.

Alvast dank.

Duidelijk. Dan zorg ik dat je ook de juiste AB's krijgt, anders heb je er alsnog niets aan… Heb je de sms’jes ontvangen? De tv-ontvangers worden afgeleverd bij Poiesz namelijk.


  • Auteur
  • Helper
  • December 17, 2019

Ik krijg de melding dat ze onderweg zijn! Ik bedenk me wel net dat je waarschijnlijk dan ook die oudere afstandsbedieningen hebt, klopt dat? Ze hebben geen zwarte onderkant, of wel?

Nee zijn helemaal wit.

Alvast dank.

Duidelijk. Dan zorg ik dat je ook de juiste AB's krijgt, anders heb je er alsnog niets aan… Heb je de sms’jes ontvangen? De tv-ontvangers worden afgeleverd bij Poiesz namelijk.

Mijn nummer is helaas buiten gebruik nog. Moet wachten tot ik een nieuwe simkaart kan halen :-( en dat ga ik zo doen. Hopelijk komen de smsjes nog binnen.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 17, 2019

Oké, de AB's komen gewoon door de brievenbus, maar de tv-ontvangers kan je dus afhalen. Dan lever je ook gelijk die andere daar in. Laat je weten of je de sms’jes ontvangt en alles duidelijk is?


  • Auteur
  • Helper
  • December 17, 2019

Oké, de AB's komen gewoon door de brievenbus, maar de tv-ontvangers kan je dus afhalen. Dan lever je ook gelijk die andere daar in. Laat je weten of je de sms’jes ontvangt en alles duidelijk is?

Ik laat het je weten.. Nogmaals dank voor uw hulp.


  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • December 17, 2019

@Paul_  Jij verdient de bonus dit jaar!!! En ook alvast voor aankomend jaar!!!

Heb de sms’jes binnen gekregen en zal de HD ontvangers inruilen.

AB's zie ik in de bus verschijnen.

 

Dank.

 

Vriendelijke groet,

 

Patrick 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 17, 2019

Laat je dat ook even aan m'n leidinggevende weten? :sweat_smile:

Ben blij dat het goed is opgelost in ieder geval. Mocht je nog eens vragen hebben dan weet je ons te vinden!


  • Auteur
  • Helper
  • December 18, 2019

Laat je dat ook even aan m'n leidinggevende weten? :sweat_smile:

Ben blij dat het goed is opgelost in ieder geval. Mocht je nog eens vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Hallo Paul,

 

Alles in 1 pakket binnen gekregen.

Nogmaals dank.

 

groet Patrick