Ik heb onlangs een koptelefoon via bluetooth verbonden met KPN TV+. In eerste instantie werkt het en krijg je geluid door de koptelefoon. Echter als de tv uit is geweest en je wil op een ander moment weer verbinden dan doet het het niet. Waarom werkt dit niet, aangezien de verbinding eerder tot stand is gebracht. Dit zou toch moeten werken? Kunnen jullie dit aanpassen?
Hallo
Dat zal dan niet mogelijk zijn, maar misschien weet onze geluidsman
Het lijkt mij normaal dat na het uitzetten van de box de verbinding weg is.
Ik heb precies hetzelfde met de bluetooth koptelefoon en mijn televisie.
Alleen lukt het daarna niet meer om een verbinding tot stand te brengen en dien je eerst de koptelefoon te verwijderen en alles opnieuw te installeren. Hij onthoudt de verbinding niet en kan je zo weer je koptelefoon oppakken en verder luisteeen. Dat zou toch anders moeten zijn? Daarnaast kan je ook niet meerdere koptelefoons koppelen en gebruiken. Klopt dat?
Dat laatste klopt. Er is één audio apparaat te connecten.
Staat je ontvanger op eco of op snelle start?
Snelle start
Onhandig dat je maar een hoofdtelefoon kan Connecten, als je twee kids hebt
Tweede koptelefoon via de tv?
Okee. Snelle start.
Laatst had iemand datzelfde probleem met volgens mij een soundbar. Heeft toen ander merk geprobeerd en toen bleef de connectie wel.
Wat is het merk van de koptelefoon?
Deze al gezien?
Ja gezien. Ik heb een Sony headphone en een JBL . Op de tv zit geen Bluetooth helaas. Zijn er andere opties om een tweede hoofdtelefoon aan te sluiten, op een andere manier?
Via de optical aansluiting een losse Bluetooth transmitter aansluiten. Kost wel even een paar centen.
Zowel met Sony als JBL zou je geen connectie verlies verwachten. Raar. Al eens herstart gedaan?
Welke transmitter raad je aan?
Er zijn er meerdere. Deze o.a.
Of deze
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.