Skip to main content

Vanaf gisterenmiddag is er storing, dit is al de tweede x in het afgelopen jaar..   ik ben het zo zat.! Het is dood stil in huis, je internet bundel ga je kats overheen , waardoor je bij moet betalen.. je krijgt geen competitie of is niet de moeite waard. ik ben nu dan ook van plan om over te stappen naar een andere provider . Gezeik

Beste @Linda en shariva,

Wat vervelend dat je weer problemen ervaart. 😔 Wat voor storingen heb je? Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.


Vanaf gisterenmiddag is er storing, dit is al de tweede x in het afgelopen jaar..   ik ben het zo zat.! Het is dood stil in huis, je internet bundel ga je kats overheen , waardoor je bij moet betalen.. je krijgt geen competitie of is niet de moeite waard. ik ben nu dan ook van plan om over te stappen naar een andere provider . Gezeik

Heb je alleen problemen met tv of heb je helemaal geen verbinding (dus ook geen internet)?


Vanaf gisterenmiddag is er storing, dit is al de tweede x in het afgelopen jaar..   ik ben het zo zat.! Het is dood stil in huis, je internet bundel ga je kats overheen , waardoor je bij moet betalen.. je krijgt geen competitie of is niet de moeite waard. ik ben nu dan ook van plan om over te stappen naar een andere provider . Gezeik

Heb je alleen problemen met tv of heb je helemaal geen verbinding (dus ook geen internet)?

Zo te lezen ook geen wifi, anders ga je niet over je internetbundel heen.😉


Hallo @Linda en shariva, als je storing hebt willen we je natuurlijk graag helpen om dit op te lossen. 

Wat voor problemen ervaar jij precies? Zou je ons meer kunnen uitleggen over wat er bij jou speelt? Je kan voor snelle oplossingen ook terecht op onze servicepagina, waar je stappenplannen en meet mogelijkheden vindt op jouw storing zo snel mogelijk te verhelpen.