Skip to main content

@JongeEnSandraKortland ik heb exact dezelfde uitdaging. Heb je ondertussen de juiste code ?

 

de 4714 lijkt niet te werken 

 

Admin: eigen topic aangemaakt, afgesplitst van deze

Nee, heb niet de juiste code. Ben inmiddels overgestapt op nieuwe provider. Probleem is nu voor mij opgel


Mogelijk heb je hier wat aan, @wvoo :

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/afstandsbediening-bose-solo-15-koppelen-aan-motorola-vip-1963-305876 (bij deze staat hoe je het v.u. 4714 wel werkend schijnt te krijgen)

en

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/bose-afstandsbediening-koppelen-aan-arris-tv-ontvanger-446514


Ik heb even een apart topic voor je vraag aangemaakt, @wvoo omdat je reageerde in een nogal oud bericht. Heb  je wat aan de topics die Peter linkt?


@PeterG dank voor je reactie. Helaas niet, meerdere keren deze stappen gedaan, maar hij pakt hem niet.

 

@wdkreek , helder. Ik ga nog even stoeien, maar het kpn kastje inwisselen is inderdaad ook nog een optie 


Mocht iemand nog op zoek zijn naar de oplossing:

 

Om de universele bose afstandsbediening te koppelen:

Houd de corresponderende source-knop ingedrukt (in dit geval de cable - satelite knop), tot alle source-knoppen oplichten. Laat de knop los en toets de code 4714 in, druk dan op + (volumeknop) en dan zo snel mogelijk op GUIDE. Je Bose afstandsbediening correspondeert daarna met het KPN kastje. 


Hallo allen, ik heb een vraagje, ik heb een soundbar van BOSE, BOSE TV SOLO 15 serie 2 van 2018. Mijn afstandsbediening was defect en heb via BOSE een nieuwe opgestuurd gekregen. Nu werkt deze wel met mijn SONY TV en het geluid maar lukt het mij niet om deze met mijn ARRIS VIP2952 V2 KPN kastje te koppelen. Aan de binnenzijde van het batterijenklepje van mijn BOSE afstandsbediening staat de code 714543-1230. Mijn oude afstandsbediening had de code 714543-1220. Nu heb ik bij BOSE gelezen dat wanneer de laatste 2 cijfers eindigen op 20 je een 4 cijferige code moet gebruiken en wanneer de laatste 2 cijfers eindigen op 30 een 5 cijferige code. In het boekje met universal remote codes van BOSE die ik heb bij mijn BOSE TV SOLO 15 ii waarin de code vermeld staat voor KPN staat een 4 cijferige code 4714. Kan iemand mij helpen, want ik zou heel graag weer de BOSE afstandsbediening als enige willen gebruiken om zowel mijn TV als KPN kastje te kunnen gebruiken. Alvast bedankt voor de reactie.

Gr Peter