Skip to main content

Hallo Wiske   ook ik heb een Bose-systeem  waarop de TV is aangesloten het audiokabeltje aangesloten ,speakers geven wel geluid ,druk ik op radio op de witte afstandsbediening van KPN ,dat gaat dan goed ,maar wil ik beeld weg van de TV ,druk bovenop de TV dan gaat radio uit en alles is stil .hoe heb jij dit gedaan met het Bose systeem ,laat het even weten  ? groet Hulle

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

  

Ligt eraan welke ontvanger je hebt ontvangen.

Arris 5202 heeft geen analoge audio, alleen optisch digitaal.

Arris 2952 en Arcadyan 2260 hebben een minijack uitgang. Daar kan een kabeltje op met minijack → rca. Via de webshop kost dat € 5. Maar het hoort er bijgeleverd te zijn, tenzij je al zo'n ontvanger met minijack had. Want KPN levert het 1 X gratis.

 

Hallo @PeterG , ja  ik had de ontvanger direkt  op de TV aangesloten ,nu is het goed na veel gedoe  n.m. de twee stekkertjes rood en wit die er al jaren in de het Bose-systeem zaten ,heb ik eruit gehaald en de twee nieuwe van de ontvanger in het Bose-systeem er in gedaan .Nu kan de TV gewoon uit en de radio blijft aan !SUPER BEDANKT ,


Admin: bericht afgesplitst van dit topic naar eigen topic


Hallo @hulle , zoals jij het hebt aangesloten hoeft het tv-toestel niet eens aan te staan, hooguit om even de radiozenders te zien, daarna tv uitzetten en via je audiosysteem radio luisteren.

 


Hoi Hulle, welkom op het forum! Ik heb je beide berichten even afgesplitst en samengevoegd omdat je in twee verschillende, oude, topics reageerde. Dat werkt dan vaak wat verwarrend. Fijn om te lezen dat het met de tips van PeterG gelukt is om het werkend te krijgen.