Skip to main content

‘t is van de zotten !! Eerst een paar weken terug al uren bezig geweest, naar aanleiding van een e-mail, met steeds hetzelfde resultaat: we hebben jouw apparaten gecontroleerd en zijn geschikt. Afsluiten.

Gisteren een brief ontvangen met dezelfde strekking: 9 oktober werkt het niet meer.

Weer een uur bezig, met hetzelfde resultaat. Het in de brief genoemde telefoonnummer vertelt je om maandag terug te bellen. Wat een geklooi KPN !!!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

‘t is van de zotten !! Eerst een paar weken terug al uren bezig geweest, naar aanleiding van een e-mail, met steeds hetzelfde resultaat: we hebben jouw apparaten gecontroleerd en zijn geschikt. Afsluiten.

Gisteren een brief ontvangen met dezelfde strekking: 9 oktober werkt het niet meer.

Weer een uur bezig, met hetzelfde resultaat. Het in de brief genoemde telefoonnummer vertelt je om maandag terug te bellen. Wat een geklooi KPN !!!

 

@Flame190 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Ik en velen hier werken niet bij KPN en hebben ook nooit bij KPN gewerkt.

 

Ik ga ervan uit dat je de Motorola 1853 hebt, want daar gaat deze topic over.

Zie boven hoe je deze kunt ruilen.

Mocht het niet helpen, dan kan je morgen na 8 uur gratis 0800-0402 bellen. 


Dank voor de reactie !

Ik begrijp de functie van een forum, maar kan ook prima dienen om je frustratie even te luchten. De moderator en/of KPN lezen mee mag ik aannemen.

De bovenstaande link had ik uiteraard al geprobeerd. Met steeds hetzelfde resultaat. Ik moet inloggen met KPN ID en vervolgens wordt de apparatuur gecontroleerd etc.

Inderdaad heb ik de VIP1853 (x 2).


Inderdaad heb ik de VIP1853 (x 2).

Beste @Flame190,

Heb je al eens eerder een tv ontvanger geruild? 🤔 Ik zal dit bij de moderator neerleggen, want dit is wel erg vreemd. En dit ook al geprobeerd:

VIP1853 omruilen


Dankjewel Dennis !

heb nog nooit een tv-ontvanger omgeruild. 
Het zal toch niet gebeuren dat ik 9 oktober geen beeld meer heb :-(

 


Beste @Flame190,

Ik heb me bericht even aangepast:

Beste @Flame190,

Heb je al eens eerder een tv ontvanger geruild? 🤔 Ik zal dit bij de moderator neerleggen, want dit is wel erg vreemd. En dit ook al geprobeerd:

VIP1853 omruilen

Klik op de link. 👆🏼

 


Dankjewel Dennis !

heb nog nooit een tv-ontvanger omgeruild. 
Het zal toch niet gebeuren dat ik 9 oktober geen beeld meer heb :-(

 

Heb je een smart-tv niet ouder dan 2019? Dan is de kans groot dat je de smart-tv app voor KPN iTV kan downloaden. 

Verder kan ook een laptop met hdim op een TV. En dan daarin naar http://tv.kpn.com gaan. 

App in tablet/ telefoon. 

VERDER: Noteer vast je iTV abonnementsnummer. 14 cijfers meestal met 20000000xxxxxx. 

En iTV PINCODE. 

Beide om de nieuwe ontvangers te activeren. 

Geniet van de nieuwe, Arris VIP2952. Die zijn echt veel vlotter dan die vip1853. 


Beste @Flame190,

Ik heb een terugkoppeling gehad van een KPN moderator, je kunt het met deze link nog eens proberen.

Maar je moet er wel voor zorgen dat je op je eigen thuisnetwerk zit van KPN. En geen tussenkomst van routers, maar rechtstreeks vanaf de modem van KPN. (bekabeld/WiFi)


Dank voor de tussenkomst! Met deze link werkte het wel. Omruil bestelling is geplaatst.

vriendelijke groeten uit Driebergen 

ps: inderdaad ook bij de vorige pogingen rechtstreeks met modem verbonden 


Dank voor de tussenkomst! Met deze link werkte het wel. Omruil bestelling is geplaatst.

vriendelijke groeten uit Driebergen 

ps: inderdaad ook bij de vorige pogingen rechtstreeks met modem verbonden 

Beste @Flame190,

Wat fijn dat het gelukt is! Top! Veel plezier straks met de nieuwe ontvangers.