Skip to main content

Ik heb een brief gekregen met het verzoek oude tv apparatuur in te leveren n.a.v. omzetten abonnement (koper naar glas)  maar ik heb niets nieuws gekregen en dus ook niets ouds in te leveren. Kan ik deze brief negeren?

vriendelijke groet,

Diana

 

Wat is het merk van uw tv ontvanger? Is dit toevallig nog een Motorola? Deze zijn verouderd en kunnen / moeten omgeruild worden.


ik heb een Arcadian en een Motorola, maar ik heb dus geen nieuwe TV ontvanger gekregen.. kortom ik kan niets inleveren..

Hoe verder?

 


Hallo @DianaC,

Deze brief mag je dan negeren. Deze is per ongeluk verstuurd en dat had niet gemoeten. Als je niks terug te sturen hebt, dan hoef je ook niks in te leveren. 


Ga naar deze pagina:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Hier kun je de Motorola omwisselen. 


Hallo @DianaC, je mag inderdaad de brief negeren. Ik zal nog wel eens hier in het systeem voor jou willen verwerken dat er niets retour te sturen valt. Anders krijg je mogelijk vanuit ons nog een keer een brioef met het hetzelfde verzoek. Zou je jouw profiel in willen vullen en mij dan een seintje willen geven? 

Tevens mag je inderdaad met behulp van het linkje dat @Nick83 gepost heeft, de Motorola omruilen.