Skip to main content

Ik heb vandaag een brief ontvangen van de KPN, dat ik mijn huidige HD tv-ontvanger terug moet sturen,

ik heb er maar 1 en verder ook geen nieuwe ontvangen. Wel heb ik mijn abonnement op 21 oktober gewijzigd naar een Hussel abonnement. Moet ik hieraan gevolg geven?

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dat zou ik dan niet doen. Zeker niet als je nog geen andere ontvanger hebt. Als je overgestapt bent op een 4K-abonnement krijg je wel een nieuwe ontvanger. 

Maar dan wordt het gelijk oversteken…..


In mijn geval ben ik overgestapt van KPN compleet naar Hussel incl. spotify en opnemenpakket.


OK, negeer die brief dan. Want daar heb je geen andere ontvanger voor nodig. Waarschijnlijk blijft het bij deze brief en hoor je er verder niets meer van. Het belangrijkste is dat je gewoon TV kunt blijven kijken.


Het versturen van die brief is een “foutje” van het systeem. Is deze week al eerder ter sprake gekomen. Kun je negeren.


Hoi @madhouse61, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Fijn om te zien dat Noordzee en Hsd je al op weg geholpen hebben, wat zij aangeven klopt helemaal. Je mag de brief negeren, want het was inderdaad een foutje van het systeem. Sorry voor de verwarring!  Goed dat je het even navraagt. 

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.


 Dankzij de mede forumleden, heb ik de ontvanger nog niet opgestuurd.

Door jou informatie zal ik dit ook niet doen en bedankt voor de helderheid op dit forum.


@madhouse61 Fijn om te horen! :relaxed: Graag gedaan.