Skip to main content

Goedendag

 

Het blijkt dat er in mijn abbonement staat aangegeven dat ik twee interactieve tv s heb terwijl ik er maar 1 heb.

Nu is deze uitgezet maar kreeg ik n mail waarin stond dat ik moet opsturen maar ik heb niks op te sturen.

Het is heel raar maar goed denk vraag toch maar even na.

 

Met vr gr

Geeske

Dag @Gees36 , welkom op het forum!

Welk abonnement heb je? Alles-in-1 Standaard? Daar horen 2 ontvangers bij (en het Opnemen pakket). Of Alles-in-1 Basis? Daar hoort maar één ontvanger bij en ook geen Opnemen pakket. 

Of wellicht nog ouder?


Hi @Gees36!

Zoals @Henk2304 al aangeeft, hebben we in het verleden diverse abonnementen gehad waarbij een 2e ontvanger in was begrepen. Die 2e ontvanger zal -als je zo'n abonnement hebt- destijds ook daadwerkelijk bij je installatiepakket in hebben gezeten. Als je er echter maar 1 aan hebt gesloten begrijp ik goed dat je die 2e heel snel daarna vergeten bent :wink:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb na de eerste mail keurig gebeld en het was geen probleem. Nu krijg ik weer een mail dat ik de 2e ontvanger nog terug moetsturen maar die heb ik niet.


Gewoon negeren: ze sturen écht geen deurwaarder hoor!


Voor de zekerheid, wil ik dit toch even doorgeven aan onze logistieke afdeling @Anja100 :wink:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

 


Ik heb het profiel aangevuld.


Bedankt @Anja100, ik zal er even een melding van maken!