Skip to main content

Ik heb een aantal weken geleden, ik geloof zelfs 3 weken geleden de brief ontvangen dat ik gebruik kon maken van het voordeel voor thuisblijvers.

Zojuist een jonge man gesproken aan de telefoon en die verwees me netjes door naar het KPN forum, waar het probleem al bekend is.

Ik zie nu net de reactie van Alexandra ; “ Deze Voordeel voor de Thuisblijvers actie was geldig van 1 tot en met 31 maart 2021. “

Wel een beetje vreemd dat ik 3 weken geleden deze brief heb ontvangen, ik heel leuk en aardig de actie heb kunnen gebruiken en vervolgens er maandelijks 15 euro wordt gecrediteerd.

Ik zou het prettig vinden als dit wordt na gekeken en dat ik mijn 20 euro die ik al reeds heb moeten betalen wordt terug gestort.

Mensen brieven sturen van actie’s die al reeds afgelopen zijn en ze er vervolgens dik voor laten betalen.

Hi @Luca van der Velden, het is wel heel erg vreemd als je achteraf pas wordt geattendeerd op een actie, dat ben ik volledig met je eens! Heb je die brief nog? Zo ja, zou je daar een foto van willen plaatsen hier, zodat ik even met je mee kan kijken? Het is een openbaar forum, dus het is wel van belang dat je er voor zorgt dat je adresgegevens niet leesbaar zijn. 

Ik zie dat Ziggo Sports op 18 april aan is gezet, maar in de bevestiging daarvan is duidelijk te zien dat het om een betaalde optie gaat. Je geeft aan dat je nog wel gebruik hebt kunnen maken van de actie, hoe heb je precies besteld en wat kreeg je te zien?


Hi @Luca van der Velden, het is wel heel erg vreemd als je achteraf pas wordt geattendeerd op een actie, dat ben ik volledig met je eens! Heb je die brief nog? Zo ja, zou je daar een foto van willen plaatsen hier, zodat ik even met je mee kan kijken? Het is een openbaar forum, dus het is wel van belang dat je er voor zorgt dat je adresgegevens niet leesbaar zijn. 

Ik zie dat Ziggo Sports op 18 april aan is gezet, maar in de bevestiging daarvan is duidelijk te zien dat het om een betaalde optie gaat. Je geeft aan dat je nog wel gebruik hebt kunnen maken van de actie, hoe heb je precies besteld en wat kreeg je te zien?

Hi Maya,

 

Die brief is al met het oud papier mee gegaan!

Ik heb via mijn mobiel gebruik gemaakt van de website “Voordeel voor thuisblijvers.”

Ik moest toen inloggen en toen kwam ik in de MijnKPN omgeving terecht, daar het gewenste pakket gepakt en daar zag ik al dat het €15 per maand zou kosten.

Toen heb ik nog even getwijfeld, maar omdat de Formule 1 die dag was heb ik het doorgezet en een aantal dagen daarna heb ik met KPN gebeld, daar werd me er op geattendeerd dat de actie doorgevoerd zou zijn.

Helaas verteld de factuur iets anders.


Die brief is al met het oud papier mee gegaan!

Dat is jammer, ik was namelijk erg benieuwd naar de dagtekening van de brief en welke informatie er verder in stond over de actie!

Ik heb via mijn mobiel gebruik gemaakt van de website “Voordeel voor thuisblijvers.”

Ik moest toen inloggen en toen kwam ik in de MijnKPN omgeving terecht, daar het gewenste pakket gepakt en daar zag ik al dat het €15 per maand zou kosten.

Toen heb ik nog even getwijfeld, maar omdat de Formule 1 die dag was heb ik het doorgezet en een aantal dagen daarna heb ik met KPN gebeld, daar werd me er op geattendeerd dat de actie doorgevoerd zou zijn.

Helaas verteld de factuur iets anders.

Ah, dan werd het in MijnKPN dus wel correct weergegeven met de normale prijs. Wat hier fout is gegaan, is dat de medewerker die je een paar dagen laten hebt gesproken blijkbaar niet door heeft gehad dat je pakket wel aanstond, maar dan zonder de korting :slight_frown:

Een zenderpakket heeft altijd een looptijd van 1 maand, wat er voor zorgt dat het pakket pas op 17 mei weer uitgezet kan worden. Zou je hier weer aan de bel willen trekken zodra je het pakket uit hebt kunnen zetten via MijnKPN? Ik heb je even een eigen topic gegeven, dat maakt het wat makkelijker om hier weer op te reageren. Ik zal er nadat het pakket uit is gezet, voor gaan zorgen dat je de abonnementskosten van ons terugkrijgt aangezien je 2 keer verkeerd geïnformeerd bent!


Die brief is al met het oud papier mee gegaan!

Dat is jammer, ik was namelijk erg benieuwd naar de dagtekening van de brief en welke informatie er verder in stond over de actie!

Ik heb via mijn mobiel gebruik gemaakt van de website “Voordeel voor thuisblijvers.”

Ik moest toen inloggen en toen kwam ik in de MijnKPN omgeving terecht, daar het gewenste pakket gepakt en daar zag ik al dat het €15 per maand zou kosten.

Toen heb ik nog even getwijfeld, maar omdat de Formule 1 die dag was heb ik het doorgezet en een aantal dagen daarna heb ik met KPN gebeld, daar werd me er op geattendeerd dat de actie doorgevoerd zou zijn.

Helaas verteld de factuur iets anders.

Ah, dan werd het in MijnKPN dus wel correct weergegeven met de normale prijs. Wat hier fout is gegaan, is dat de medewerker die je een paar dagen laten hebt gesproken blijkbaar niet door heeft gehad dat je pakket wel aanstond, maar dan zonder de korting :slight_frown:

Een zenderpakket heeft altijd een looptijd van 1 maand, wat er voor zorgt dat het pakket pas op 17 mei weer uitgezet kan worden. Zou je hier weer aan de bel willen trekken zodra je het pakket uit hebt kunnen zetten via MijnKPN? Ik heb je even een eigen topic gegeven, dat maakt het wat makkelijker om hier weer op te reageren. Ik zal er nadat het pakket uit is gezet, voor gaan zorgen dat je de abonnementskosten van ons terugkrijgt aangezien je 2 keer verkeerd geïnformeerd bent!

 

Hi Maya, hartelijk bedankt voor je bericht.

 

Ik zal het pakket nu meteen stopzetten en dan zal ik 18 mei even hieronder reageren als reminder.

Ik apprecieer je empathie ontzettend en hartelijk bedankt dat je de abonnementskosten wil vergoeden.


Alvast heel graag gedaan @Luca van der Velden :blush: