Skip to main content

Het zou een keer leuk zijn voor de klanten die al veel betalen en nooit iets krijgen om ook een cadeau te doen zoals viaplay!! 

De bestaande klanten krijgen nooit niks 

En maar betalen!! En nieuwe klanten krijgen altijd wat leuk 

Slim!!

Er zijn ook voordelen voor bestaande klanten. Zo heb je Hussel-voordeel, entertainment korting, elke maand een voordeeltje, tijdelijke korting op zenders, apparatuur tegen een gereduceerde prijs etc. 

Een welkomstkorting ga je echter niet meer krijgen. Die heb je al gehad. 


Het zou een keer leuk zijn voor de klanten die al veel betalen en nooit iets krijgen om ook een cadeau te doen zoals viaplay!! 

De bestaande klanten krijgen nooit niks 

En maar betalen!! En nieuwe klanten krijgen altijd wat leuk 

Slim!!

Je doet zaken met een commercieel bedrijf hè, niet met een filantropische instelling 😉 je bent zelf ook ooit nieuw klant geworden en hebt toen al korting of een cadeau ontvangen, vaak wordt dat vergeten. En je krijgt niks? Je krijgt toch elke maand de service en diensten waarvoor je een contract hebt afgesloten?


Hallo @Lindsy30 

De bestaande klanten krijgen nooit niks 

Nooit niks is dus altijd wat, maandelijks aanbiedingen voor bestaande klanten, zie de nieuwsbrief van KPN die je regelmatig ontvangt.

 


Ik ben nog nooit nieuwe klant bij KPN geweest. Ik ben klant geworden bij KPN door overname van Planet. (Ja wij gebruiken nog steeds ons @planet.nl mailadres) En met uitbreiding van de pakketten toendertijd nemen wij alles af van KPN ondertussen. Maar echt een welkomstcadeau heben wij niet gehad.


Ik ben nog nooit nieuwe klant bij KPN geweest. Ik ben klant geworden bij KPN door overname van Planet. 

In die tijd kon je gewoon ieder jaar verlengen met korting. Die korting was hetzelfde als wat nieuwe klanten kregen. Dat u dat toen niet gedaan heeft was uw eigen keuze.


@D.Prins als het echt alleen om de korting gaat rest alleen overstappen naar een andere aanbieder waar u wel een welkomstgeschenk krijgt. Wellicht dat KPN u dan belt om wat "korting te geven" als u toch blijft.