Skip to main content

sinds deze week kan ik geen opnames via mijn laptop meer terug kijken. Ik gebruik geen tv meer. 

 

Klopt. Dit mag kpn niet aanbieden binnen de afspraken met de VRT.

Bij mijn weten is dat hetzelfde via andere providers.

Alleen NLziet heeft ruimere afspraken met de VRT. Daar is tot 7 dagen terugkijken op die zenders wel mogelijk. NLziet had ik al voor de regionalen (degenen die ik via kpn niet krijg). Toen VRT erbij kwam was dat een aangename verrassing.

Opnemen is niet beschikbaar bij NLziet. Maar met NPO start, KIJK en RTL NL geïntegreerd is dat ook niet echt nodig. Bij VRT kun je ook bij hen niet langer dan 1 week terug.


dankjewel voor je antwoord! 

Wel raar dat ik tot vorige week wel opgenomen programma's via mijn laptop en telefoon kon bekijken van Canvas, maar nu alleen nog via de televisie. 

Is er sinds deze week dan iets veranderd?

 


Is er sinds deze week dan iets veranderd?

Enkele maanden was het onterecht mogelijk met opnames van BBC First. Dat is 19 april ('s middags) weer rechtgezet. Wel jammer. Nu kan ik die series niet meer kijken als ik bij mijn moeder logeer….

Het is alweer maanden geleden dat ik iets van de VRT heb opgenomen (ik zou niet weten wat 😉 ). Maar daar was het dan ook een 'foutje’ en is dat meegenomen bij de correctie afgelopen woensdag.

Zie ook: https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-mobiel-kijken/ .

Uit die pagina:

Verder zijn opnamen van BBC First, de Vlaamse zenders en last but not least de Duitse alleen via de decoder te bekijken.