Skip to main content

Ik heb steevast een probleem met het tijdstip van de uitzendingen van Canvas op de app en online laptop.

Het loopt bijna nooit gelijk. Bijvoorbeeld vandaag; in de gids staat My brilliant Friend 22.19 het is nu 22.41 en het is nog niet begonnen. Terwijl via de tv de uitzendingen wel op tijd beginnen. 

Weet iemand hier raar mee? Bekend mee? wat te doen?

@Anna-May Canvas staat erom bekend dat uitzendingen, vooral later op de avond, niet op tijd beginnen. Dat komt doordat programma's vrijwel dagelijks uitlopen. Dat geldt ook voor de tv-uitzendingen, dus niet alleen online. Helaas ligt dit aan Canvas, en kan KPN daar weinig aan doen. Zelf ervaar ik regelmatig dat opgenomen programma's niet geheel worden opgenomen, omdat het op te nemen programma op de eerder aangegeven eindtijd nog niet is afgelopen.

Piet.


Ik heb steevast een probleem met het tijdstip van de uitzendingen van Canvas op de app en online laptop.

Het loopt bijna nooit gelijk. Bijvoorbeeld vandaag; in de gids staat My brilliant Friend 22.19 het is nu 22.41 en het is nog niet begonnen. Terwijl via de tv de uitzendingen wel op tijd beginnen. 

Weet iemand hier raar mee? Bekend mee? wat te doen?

 

@P.J.M. van der Vooren  helemaal met je eens.

Bij alle Belgische zenders kan je soms heel erg veel uitloop hebben en met een opname komt het dan helaas vaak voor dat het einde er niet op staat.

Soms nemen we daarom ook het volgende programma op. 

Dat is al zolang wij de Belgische zenders hebben (begin jaren '90).


Nou lekker dan! 

Dank jullie wel voor de reacties!