Skip to main content

Het casten met mijn iPhone via kpn iTV app lukt meestal maar soms wel wie heeft er een oplossing?

Heb je toevallig een Philips TV waar je het naar de ingebouwde Chromecast wilt casten?


Ja klopt Philips 58pus7304/12


Ah, dan klopt het. Er zijn problemen met streamen van de app in smartphones en tablets naar de ingebouwde Chromecast van een Philips. Daar wordt aan gewerkt. Al weken….

Wat wel werkt:

Casten met een laptop via Google Chrome naar de ingebouwde Chromecast.

En Casten naar een losse externe Chromecast.


Ik cast in het weekend altijd via de kpn iTV app op het werk waar een Philips tv staat.

Kan ik via Google Chrome mijn kpn iTV dan wel gebruiken?


Met een laptop kan de ingebouwde Chromecast van de Philips wel gebruikt worden. Alleen met browser Google Chrome werkt dat in de laptop. De andere browsers ‘kennen’ chromecasten niet.

De website voor tv kijken is tv.kpn.com.


Dag @Haike Hagelslag. Welkom hier op het Forum. Ik zie dat @PeterG je al van de nodige informatie heeft voorzien. :slight_smile:  Het is inderdaad zo dat bepaalde Philips TV modellen een issue hebben met het casten. Weer andere Philips, Sony TV's met ingebouwde Chromecast en andere apparaten niet. Ik raad je aan om dit topic in de gaten te houden voor updates omtrent het issue. 


Reageer