Skip to main content

Ik kan niet via de knpitv app van de telefoon naar mijn gekregen tv kado (kpn philips ) tv kijken

Kpn itv staat wel opde tv  alles ingevuld zechtvhij uiteindelijk dat de tv moet worden aangesloten worden op het kpn netwerk. Tv kijken op mijn telefoon wil wel wie heeft de ultime tip

Groet theo

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Ik kan niet via de knpitv app van de telefoon naar mijn gekregen tv kado (kpn philips ) tv kijken

Kpn itv staat wel opde tv  alles ingevuld zechtvhij uiteindelijk dat de tv moet worden aangesloten worden op het kpn netwerk. Tv kijken op mijn telefoon wil wel wie heeft de ultime tip

Groet theo

 

Waarom gebruik je de KPN tv decoder niet?

Heb je een veel mooier beeld.

 

Of zet de KPN itv app op de tv en dan kan je het via de tv ab bedienen. 


Ben op dit moment op de camping in ter apel . Ik heb de app op mijn tv. Al mijn inloggegevens  ingevuld geeft die aan dat ik verbonden moet zijn met een vaste kpn aansluiting. Op mijn telefoon werkt kpn itv  prima. Heb nu digitenne maar dat is hier bagger. 


Ben op dit moment op de camping in ter apel . Ik heb de app op mijn tv. Al mijn inloggegevens  ingevuld geeft die aan dat ik verbonden moet zijn met een vaste kpn aansluiting. Op mijn telefoon werkt kpn itv  prima.

Dat klopt, de smart-TV app is alleen voor gebruik op het thuisnetwerk. Zie ook onderstaand topic.

 


@Streamen van telefoonnaar tv 

 

Wat je ook kan doen, is een Chromecast kopen.

Dan kan je vanaf je telefoon casten naar de Chromecast.


Hoi joop

als het goed is zit deze ingebouwd in de tv die je er gratis bij kreeg als je het abonement afsloot.


@Streamen van telefoonnaar tv

Sorry, ik heb die tv niet. (ben al 13 jaar abonnee😉)

Welke tv is dit? 

 

P.S.

De Chromecast (eventueel ingebouwd), werkt natuurlijk alleen als zowel de tablet / mobiel en de Chromecast beide op het zelfde WIFI netwerk zitten. 

 

Anders kan je met de tablet / mobiel niet naar de Chromecast casten. 

Streamen doet de Chromecast zelf. 


De philips die je kreeg bij een abo van de kpn..tv en telefoon zitten bijde op dezelfd wifi punt.

 


De philips die je kreeg bij een abo van de kpn

Verbindt beide apparaten (tv en telefoon) met hetzelfde wifi. Maar niet dat van de camping zelf. Want daarin kunnen apparaten elkaar niet vinden / niet communiceren met elkaar.

Als je de Hotspot van je telefoon gebruikt dan heb je nog een 3de apparaat nodig. Want de telefoon kan niet met/via zijn eigen Hotspot communiceren.


Installeer een webbrowser op je tv   dan hoef je niet te casten Playstore> Internet tv browser zeus> Google > https://tv.kpn.com/

Sla tv.kpn in favoriet.


Hoi @Streamen van telefoonnaar tv, welkom hier! Ik zie dat de andere je al van nuttige info en tips hebben voorzien. Ik vat het even samen: 

 

De app op je tv zelf werkt inderdaad niet buitenshuis:

Ben op dit moment op de camping in ter apel . Ik heb de app op mijn tv. Al mijn inloggegevens  ingevuld geeft die aan dat ik verbonden moet zijn met een vaste kpn aansluiting. Op mijn telefoon werkt kpn itv  prima.

Dat klopt, de smart-TV app is alleen voor gebruik op het thuisnetwerk. Zie ook onderstaand topic.

 

 

Je kunt wel van je telefoon casten naar de tv. Let hierbij op de volgende punten:

Verbindt beide apparaten (tv en telefoon) met hetzelfde wifi. Maar niet dat van de camping zelf. Want daarin kunnen apparaten elkaar niet vinden / niet communiceren met elkaar.

Als je de Hotspot van je telefoon gebruikt dan heb je nog een 3de apparaat nodig. Want de telefoon kan niet met/via zijn eigen Hotspot communiceren.

 

 

En dit is ook een optie:

Installeer een webbrowser op je tv   dan hoef je niet te casten Playstore> Internet tv browser zeus> Google > https://tv.kpn.com/

Sla tv.kpn in favoriet.