Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb een telefoon zonder google.

In plaats daarvan gebruik ik microg ipv google services.

Ik kan met alle apps casten naar mijn mii box s zonder problemen. Behalve met de KPN app.

Wat zijn de technische eisen van de KPN ITV app ten aanzien van een Android telefoon?

Waarom werkt casten met bijvoorbeeld Prime, netflix, spotify, YouTube, vlc etc etc wel en bij de KPN ITV app niet?

Hi @Dikkedikkie reist. Ik moet toegeven dat ik niet eerder gewerkt heb met Microg en de Mi Box S. Ik heb het een en ander voor je nagekeken en heb naar aanleiding daarvan een aantal vragen. Is het zo dat de KPN iTV app wel geïnstalleerd kan worden op de Mi Box S? Als dat zo is kan deze dan wel bestuurd worden door een apparaat dat wel werkt met Android? Wat wel een vereiste is voor werking van de KPN iTV app is dat deze je locatie kan bepalen. Nu kan ik me voorstellen dat bij een apparaat dat de focus heeft op privacy en het niet delen van informatie dat hier een blokkade op zou kunnen staan. Zou dit het geval kunnen zijn? 


Hai Bram,

Dank voor je reactie.

De kpn ITV app installeert je niet op een mii box omdat kpn geen Android TV ondersteunt.

 

De mii box heeft gewoon ren ingebouwde chromecast functie. Daarom doen alle apps het qua streamen ook.

Qua locatie, die toestemming heeft de KPN app gewoon op mijn mobiel


Ik heb verdere navraag voor je gedaan @Dikkedikkie reist  maar ik ben bang dat ik deze niet voor je op ga kunnen lossen. Er zijn teveel factoren waaraan zo iets zou kunnen liggen en we kunnen niet voor alle platformen de werking hiervan garanderen. De kans is aardig groot dat het ligt aan DRM maar zelfs dat weet ik niet zeker. Excuses dat ik verder niks voor je kan betekenen. Ik heb voor je gekeken om te zien of er toch iets is dat ik kan doen maar helaas kan ik deze niet voor je oplossen.