Skip to main content

Hoe dan ook. Casten wel en direct op de KPN tv app niet. Waardeloos en slechte service. KPN kan toch limiteren hoevaak je tegelijkertijd inlogt? Thuis werkt inloggen met 3 TV’s soms ook niet om onbekende redenen. Een monteur op de stoep heeft nog steeds niet tot verbetering geleid. Eindeloos met KPN gebeld maar nog steeds geen oplossing. Hier in Spanje werkt o.a. YouTube en Prima op high resolution via casting. De resolutie van KPN is low resolution. Met andere woorden niet om aan te zien. Na jarenlange ervaringen en discussie nog steeds geen oplossing. De KPN moet zich schamen en per direct met een werkbare oplossing komen.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Hi @Colmena!

Als je met de KPN TV app de Smart TV app bedoelt, die is inderdaad niet in het buitenland te gebruiken. Dit is ook bij de informatie over de KPN Smart TV app te vinden: 

Kan ik de Smart TV app gebruiken als ik niet thuis ben?

Je kunt de KPN Smart TV app alleen gebruiken als je verbonden bent met je KPN thuisnetwerk. Dit kan zowel bedraad als via WiFi. Ben je niet verbonden met je thuisnetwerk? Dan werkt de app helaas niet.

 

Mocht je onze iTV app (voor op je smartphone bijvoorbeeld) bedoelen, werkt die dan alleen in Spanje niet goed? Of gaat het ook thuis mis? Gebeurt dit dan op alle apparaten, of werkt het alleen op één bepaald apparaat niet goed? 
Ik hoor het graag!