Skip to main content

Ik kan kan de Chat helpdeks pagina op KPN niet meer vinden. Uitsluitend iets dat schijnbaar is uitgezet. 

Weet iemand waar het staat.

Het is wat verstopt inderdaad.

https://www.kpn.com/service.htm
Klik hier op het plaatje van de service waar je problemen mee hebt.
Scroll vervolgens wat totdat er (onderaan het rijtje) “Ik heb een andere vraag en wil contact met een medewerker” te voorschijn komt.
Klik daarop en o.a. een chat mogelijkheid komt te voorschijn.

Je kunt je vraag ook hier op het forum stellen. De KPN moderators kunnen goed helpen. Ook zijn er veel deskundige KPN-klanten actief op het forum.


Hi Peter,

Dat het ongelovelijk goed verborgen is zijn we het over eens. Maar ik heb dat volgens mij al meerdere keren geprobeerd en krijg dan alleen maar dit. Ik kan niet klikken op de Chat box. 

 

Ik ben dan ingelogd. 


Wel gek. Ik krijg daar gewoon een omlijnde button met “Naar chat”.

Windows 10; Firefox

Doe je het in Edge gebruik dán zeker een andere browser.


Klopt, het werkt echter in Edge, ik gebruik standaard Opera .:rofl:

Maar dan weer niets tonen is aansluitend op een eerder bericht van mij vandaag.  :tired_face:


Hoi @CorL, wat gek dat de chatfunctie niet zichtbaar was. Is het via een andere internetbrowser gelukt, met behulp van PeterG? Als je vragen hebt of als ik je ergens mee kan helpen, dan hoor ik graag van je!


Hoi @CorL, wat gek dat de chatfunctie niet zichtbaar was. Is het via een andere internetbrowser gelukt, met behulp van PeterG? Als je vragen hebt of als ik je ergens mee kan helpen, dan hoor ik graag van je!

Wel  met behulp van Peter, maar net wat hij schreef klopte niet.

Chat schijnt te werken met de Amerikaanse browsers Google, Edge en Firefox.

Maar niet met het Europese Opera dat ik normaliter gebruik. (Echt geen kleintje onder de browsers).

 


In 2019 had Opera een gebruikersaandeel (bron wiki) van 2,69 %. Dat noem ik een kleintje.

Opera heeft wel de beste bescherming tegen phishingsites (bron consumentenbond 2018).

Zelf gebruik ik als primaire browser Firefox. Met nog geen 5 % ook geen groot aandeel, maar toch wereldwijd nog flink wat miljoenen gebruikers.

Cijfers zijn wereldcijfers. Hoe het in Nederland gesteld is heb ik niet gevonden.


In 2019 had Opera een gebruikersaandeel (bron wiki) van 2,69 %. Dat noem ik een kleintje.

Opera heeft wel de beste bescherming tegen phishingsites (bron consumentenbond 2018).

Zelf gebruik ik als primaire browser Firefox. Met nog geen 5 % ook geen groot aandeel, maar toch wereldwijd nog flink wat miljoenen gebruikers.

Cijfers zijn wereldcijfers. Hoe het in Nederland gesteld is heb ik niet gevonden.

Hallo Peter,

Ik denk dat deze site een extrapolatie geeft vanaf de tijd dat Netscape de grootste was. In landen waar talen gesproken worden geschreven met Cyrilise tekens is Yandex volgens mij de belangrijkste browser. Die staat niet eens in  het lijstje. Misschien is het wel heel erg op Latijnse tekens gebaseerd. In China schijnt Sogou erg populair te zijn omdat Google wel in het Chinees beschikbaar is, maar slecht functioneert hiermee. Maar Chinees kan ik helemaal niet lezen dus de cijfers die ik zie zijn waarschijnlijk voornamelijjk op het Latijnse schrift gebaseerd. 

Als je zegt dat KPN bestemd is voor de latijnse taal, dan heb je gelijk. Maar we zijn steeds meer gericht data beveiliging en dan vindt ik het altijd jammer dat we ons niet meer op onze Europese (welliswaar Noors maar dat is helemaal gelieerd aan de EU) browser richten.  

De kwaliteit ervan is in mijn ervaring zeker niet minder dan die van Google of van Edge.