Skip to main content

Kan iemand mij vertellen wanneer de chat weer beschikbaar is met medewerkers die me verder kunnen helpen? 

Hallo @Vioolstraat 16 ,

De route naar de chatfunctie is gewijzigd. Tegenwoordig is de chat megagoed verstopt. 

 

KPN prefereert dat je contact met ze opneemt via het gratis telefoonnummer 0800-0402.

De andere mogelijkheden zijn Facebook, Twitter, het Forum en de chat. 

Dit forum werkt perfect, maar is niet voor alle doeleinden even geschikt.  

Facebook, Twitter en de chat krijgen wat minder prioriteit omdat dat nu eenmaal tijdrovende contactinstrumenten zijn.

 

De telefoon is gewoon het meest praktische communicatiemiddel. 

 

Lukt bellen echt niet? 

 

De chat werkt gewoon op werkdagen tussen 8.00 en 20.00, en op zaterdag tot 17.00.

  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp en subonderwerp.

BV Wijzigen, Adres en Verhuizing doorgeven.

(Kies wel de juiste onderwerpen !)  

 

Dan helemaal naar beneden scrollen. 

Dan zie je staan :

Kom je er niet uit?
Wij helpen je graag verder

 

Daaronder staat de chat.

(Stel je vraag aan onze digitale assistent.) 

Open chat.


Dit is natuurlijk geen antwoord, de chat krijg ik wel gevonden. Maar voorheen kon je met medewerker spreken om je problemen te bespreken. Dat lukt nu niet meer, er blijft aangegeven worden dat er geen medewerkers beschikbaar zijn. Dat lijkt me stug, aangezien het al 10.30 is ;)


OK, het kan zijn dat alle beschikbare medewerkers van de klantenservice aan het bellen zijn. Dat krijgt voorrang. Bel dus met 0800-0402.

 


Dit is natuurlijk geen antwoord, de chat krijg ik wel gevonden. Maar voorheen kon je met medewerker spreken om je problemen te bespreken. Dat lukt nu niet meer, er blijft aangegeven worden dat er geen medewerkers beschikbaar zijn. Dat lijkt me stug, aangezien het al 10.30 is ;)

 

Chat is inderdaad vindbaar, maar zoals aangegeven werkt de chat niet meer.

Waarschijnlijk heeft KPN net zoals veel andere bedrijven personeelstekort. 

De beste optie, momenteel, is bellen met 0800-0402 (gratis).

 

Is inderdaad jammer, ik had ook altijd veel goede ervaringen met de chatten. 

 

Wij, klanten KPN, helpen je ook heel graag op dit forum.

Maak een nieuwe topic aan en we helpen je zo snel mogelijk. 😉


Dit is natuurlijk geen antwoord, de chat krijg ik wel gevonden. Maar voorheen kon je met medewerker spreken om je problemen te bespreken. Dat lukt nu niet meer, er blijft aangegeven worden dat er geen medewerkers beschikbaar zijn. Dat lijkt me stug, aangezien het al 10.30 is ;)

@Vioolstraat 16

Zoals geschreven geeft KPN (terecht) voorrang aan dienstverlening via de telefoon. Dit is met afstand de meest effectieve manier om klanten te helpen die meer informatie nodig hebben dan wat te vinders op internet. 

Bel dus bij voorkeur toch even met 0800-0402 als dat mogelijk is.