Skip to main content

geachte heer/mevrouw,

twee dagen geleden qou mijn vriendin de digitale aanzetten op de slaapkamer.

echter was er een kleine poef te horen in het kastje en kwam er waarschijnlijk iets rook uit en stonk het een beetje naar plastic.

het kastje deed ook even niks meer.

naar ongeveer een uur nogmaals geprobeerd deed het kastje het wel weer.

nu komt het volgende; na het voorval komt er ook een chemisch luchtje uit de meterkast en lijkt het erop dat het uit de witte ontvanger komt in de meterkast.

eiegenlijk doet alles het wel maar hebben we onze vertrouwen in de apparatuur een beetje verloren.

ie er misschien een mogelijkheid om een monteur langs te sturen om te kijken?

m.v.g. mike oonk

Als u de router in de meterkast uitzet, deurtje open zet en na een half uur weer dicht. Check dan een half uur later of de lucht definitief is verdwenen. Het kan best zijn dat je modem aan vervanging toe is maar misschien is het wat anders.

 

Het is natuurlijk wel vreemd dat een kastje boven en beneden in de meterkast beide een vreemde lucht afscheid. In principe staan deze twee los van elkaar.

 

Ik ben geen technicus maar lijkt dan iets met de stroom te zijn.


Zo te lezen is er een condensator die defect in het kastje.

Wacht op een moderator of bel KPN, dan wordt het kastje omgeruild. 

 


bedankt heren


Ik zou een wisseling van apperatuur aanbevelen ondanks ik geen monteur ben. Stinkende apparatuur is niet goed. Punt. Alleen omdat u op beide plekken gedonder is, vraag ik mij af of er niet meer aan de hand is.


Vochtig en hoge temperaturen houden apparaten niet van.

Vooral in de meterkast kan het erg vochtig zijn, ik heb daar een vochtvreter in staan. 


Hoi @oonkmike . Welkom op het forum.

Wat een vreemde gebeurtenis. Alle spullen doen het dus nog wel gewoon? Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.