Skip to main content

Aangezien het algemene update topic niet meer mag gaan over eerdere bugs sinds het begin van de TV+ box heb ik besloten een eigen bug topic te openen. Hier zal ik alle issues die ontdek gaan rapporteren en zal ik het update topic verder niet meer gebruiken hiervoor. 

Known Issues :

Lipsync problemen: 

Speelt sinds de lancering, was grotendeels verholpen in update : 0.14.0 en 1.87.2. Gesloopt sinds de update na deze versies.  Geen verdere updates meer van gehoord. 

Zie dit topic 
 

LG tv heeft geen bronsignaal. Speelt sinds heden en verleden, ook geen nieuwe bevestiging dat hier momenteel onderzoek naar gedaan wordt. 
Hard volume op stereo zenders, zacht op dolby.  Geen idee of hier onderzoek naar gedaan wordt. Blijft al een tijdje stil hieromtrent. 
Geen ondertiteling met Prime Als ondertiteling op live tv uitstaat, weergeeft prime geen ondertiteling.  Maar andersom moet ik steeds de ondertiteling uitzetten en niet vergeten weer opnieuw aan/uit te zetten bij toegankelijkheid.
  Meer volgt indien ontdekt. 

Graag een update hierover 🙂

EVEN EEN CORRECTIE BOVENSTAANDE IS GEEN WORK A ROUND VOOR LG

Jouw tip werkt bij mij niet. Dus de enige juiste workaround is echt een slimme stekker er tussen. Dan heb ik er geen last van. 


Wat betreft de ondertiteling bij Amazon, kun je de app allereerst eens herinstalleren?
Heb je hierover ook al contact gehad met Amazon?

Heb ik al aardig vaak gedaan. Amazon trouwens niet, maar dat zal raar zijn want de app werkt op de nokia 8001 en Google TV (beide draaiende op Android TV) gewoonweg prima. Het issue zit echt aan de kant van KPN. 


Als dat het niet oplost:

  • Heb je voorbeelden van programma's waar je geen ondertiteling hebt?
  • Als je dan de ondertiteling van de box aanzet, is dat dan de ondertiteling via het ondertitelicoon, of via de android instellingen, of beide?

Laatste paar dagen lijkt het weer goed te gaan, dus ik hoop stiekem dat het zo blijft. Al blijven bij ieder update die er komt een hoop nieuwe problemen opkomen dus ik juich nog niet te vroeg. 


EVEN EEN CORRECTIE BOVENSTAANDE IS GEEN WORK A ROUND VOOR LG

Jouw tip werkt bij mij niet. Dus de enige juiste workaround is echt een slimme stekker er tussen. Dan heb ik er geen last van. 


Wat betreft de ondertiteling bij Amazon, kun je de app allereerst eens herinstalleren?
Heb je hierover ook al contact gehad met Amazon?

 

Laatste paar dagen lijkt het weer goed te gaan, dus ik hoop stiekem dat het zo blijft. Al blijven bij ieder update die er komt een hoop nieuwe problemen opkomen dus ik juich nog niet te vroeg. 

Nou dat laatste is dan al positief nieuws lijkt mij.

mvg