Skip to main content

Ik heb voor de tv een Chromecast gekocht op de hdmi aangesloten en werkt gelijk en cast zo Disney enzovoort maar is jammer dat er op het kastje van kpn geen aansluiting zit voor een Chromecast anders kun je denk ik ook kpn zo met je stem bedienen echt jammer maar mischien weet kpn wel een antwoord of oplossing 

 

Admin: eigen topic voor je reactie aangemaakt

Welkom, @jle horeca! Je kunt de Chromecast inderdaad niet aansluiten op de tv-ontvanger. Maar je kunt eventueel wel gebruik maken van de iTV app op jouw telefoon. Deze kan je vervolgens via de Chromecast casten naar jouw televisie.


das een mooi idee maar ik vond het mooier als jullie als kpn daar ook mee aan de gang gaan om de tv ontvanger aan te passen daar ligt nog een mooie markt voor kpn denk ik we gaan toch allemaal denk ik naar slimme woningen


Ik ga jouw signaal intern doorgeven. Je ontvangt daar verder geen terugkoppeling op. Maar wie weet wat er in de toekomst mogelijk zal zijn. :blush:


das een mooi idee maar ik vond het mooier als jullie als kpn daar ook mee aan de gang gaan om de tv ontvanger aan te passen daar ligt nog een mooie markt voor kpn denk ik we gaan toch allemaal denk ik naar slimme woningen

 

Daar heb je een TV voor, waar voldoende HDMI ingangen opzitten.

Volgens mij kan het bij Ziggo, etc. ook niet op hun decoder. 

Je kan met de AB van de TV makkelijk een andere HDMI ingang kiezen.

 

Nog mooier, als je een Smart TV hebt, heb je de Chromecast niet nodig.

En ook op de KPN tv decoder zitten vele apps waaronder o.a. Netflix, Youtube, etc. 


heb geen smart tv wel een nieuwe chrome cast kpn aangeschaft

 


heb geen smart tv wel een nieuwe chrome cast kpn aangeschaft

Ok. En werkt het?


Hallo @Renee46 is dit een mededeling of heb je nog een aanvullende vraag?