Skip to main content

Ik heb een chromecast en wanneer ik via mijn iPhone de iTV app open kan ik op mijn telefoon tv kijken. Wanneer ik op het tv schermpje druk, vindt ie mijn tv niet. Dit lukt wel met bijv Netflix. Ik heb geprobeerd in de Google app kpn toe te voegen, maar behalve de 3 voorbeeld apps kan ik niets toevoegen. Wat doe ik verkeerd? (Of ligt t aan t apparaat?)

Chromecast werkt meestal op de 2,4g band en je telefoon waarschijnlijk op de 5g band, hierin ligt vaak het probleem. Kanalen scheiden en verbinden met 2,4g is vaak de beste oplossing


Oké en hoe doe ik dat?


Je hebt een iPhone en waarschijnlijk probeer je met de laatste versie van de iTV app te casten.

Helaas werkt dat niet, er zijn meerdere meldingen hieromtrent op het forum te vinden.

Ik hoop dat er oorzaak snel gevonden wordt.


Je hebt een iPhone en waarschijnlijk probeer je met de laatste versie van de iTV app te casten.

Helaas werkt dat niet, er zijn meerdere meldingen hieromtrent op het forum te vinden.

Ik hoop dat er oorzaak snel gevonden wordt.

Ik heb dat hier ook gemeld. Dus ik hoop dat ze er snel op reageren. 😉


@Rosa72 ik heb ook een iPhone, en bij mij werkt het ook niet:

Het is afwachten dat er weer een update komt, hopelijk gebeurd dit snel. 


Sinds gisteren over van Telfort app naar KPN app. Kan ineens niet meer streamen via Chromecast. Iemand een tip?


Sinds gisteren over van Telfort app naar KPN app. Kan ineens niet meer streamen via Chromecast. Iemand een tip?

Er is schijnbaar een storing gaande, ik heb in deze topic het ook gemeld. @HenkWel hou die topic in de gaten, want daar zal een KPN moderator ook antwoord geven als het probleem is opgelost. Een KPN moderator heeft al een mail gestuurd naar de juiste afdeling.Â