Skip to main content

Waarom krijg ik geen chromecast logo in mijn kpn app , bij het opstarten al niet……

dus geen icoontje rechts boven !!!

Ik ben op vakantie in Spanje.

andere apps zoals you tube zie het cast logo wel en werkt het.

 

tv is een smart tv, zonder chromecast built in helaa.

Tip voor Chromecast gebruikers buiten NL: neem een gratis 14-daags proefabonnement op NL Ziet, of gewoon een maand voor €8,95 of €10,95, installeer de app en voilá.


Alleen Youtube en Netflix hebben app to app casting. Dat heeft niets met chromecast te maken. 

tv is een smart tv, zonder chromecast built in helaa.

Voor de kpn app is een échte chromecast, los of build in, nodig. Die zit geïntegreerd in smart televisies met het Android-TV systeem. Maar bijvoorbeeld niet in merken als Samsung, LG o.a.

Nederlandse tv kijken:

  • echte chromecast gebruiken om te casten van af je phone
  • NLziet downloaden op je televisie. Mogelijk kan dat alleen als de tv op een NL IP zit. Abonnement kan i.i.g. alleen via NL IP geactiveerd.
    Abonnement op NLziet is al te nemen voor één maand.

Ik heb een Amazon fire stick om te mirroren, werkt niet met KPN helaas.

Helaas, het is niet anders. Genoeg om te kijken met IPTV via een andere provider. ( Het was makkelijker geweest met KPN )

De app van KPN is ook niet te downloaden op een Panasonic D5600 serie.

dank voor de antwoorden, verder “klooien” is jammer van de tijd ! 🤪🍾🥂


Tja. Als je niet echt compatibele spullen koopt…. Niet voor niks is die Fire stick alleen via Amazon te koop. Voor zover ik gekeken heb bij Coolblue, Expert, Mediamarkt en Bol.

Compatibel met KPN op locatie: chromecast (zit ook in Android-TV mediaboxen en ook televisies) in combinatie met mobiel, tablet en http://tv.kpn.com. En ook Apple Airplay i.c.m. Apple telefoon of tablet.

TIP💡. Heb je een laptop verbindt deze dan met je tv (hdmi). En gebruik tv.kpn.com om tv te kijken.

Panasonic is al helemaal eigenzinnig met 'smart’. Hebben hun eigen platform, dus dat schiet ook niet op voor de vrijheid zoekende consument. NPO is er al mee gestopt.