Skip to main content
Beantwoord

chromecast werkt niet meer vanaf 19-11-2020 met itv app

• November 21, 2020
  • 8 reacties
  • 2792 keer bekeken

Hallo sinds afgelopen donderdag 19-11 wil het casten dmv de itv app niet meer werken Youtube en kijk werken nog wel. De itv app laat zich wel koppelen je ziet ook nog dat het programma wat je wil kijken wordt aangestuurd maar vervolgens heb je zwart beeld. Zowel vanaf een android telefoon als vanaf een ipad. Zijn er meer mensen die dit ervaren

Beste antwoord door Anonymous

Alstublieft!

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-chromecast-v3-zwart-beeld-517913?postid=1141065#post1141065

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Antwoord
  • November 21, 2020

• November 22, 2020

Bij mij werkt de casten ook niet meer, wanneer probleem is opgelost graag een berichtje

• November 22, 2020

U kunt u het topic zoals ik heb geschreven laten weten dat u problemen ervaart. KPN is er mee bezig.

• Nieuwkomer
  • November 23, 2020

Hallo sinds afgelopen donderdag 19-11 wil het casten dmv de itv app niet meer werken Youtube en kijk werken nog wel. De itv app laat zich wel koppelen je ziet ook nog dat het programma wat je wil kijken wordt aangestuurd maar vervolgens heb je zwart beeld. Zowel vanaf een android telefoon als vanaf een ipad. Zijn er meer mensen die dit ervaren

Smart View werkt hier gelukkig nog wel.

• Nieuwkomer
  • November 23, 2020

Smart View werkt hier gelukkig nog wel. Verder de zelfde symptomen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 23, 2020

Bij mij werkt de casten ook niet meer, wanneer probleem is opgelost graag een berichtje

Bij deze, de storing is verholpen en het casten werkt dus weer :blush:

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2020

Ook bij mij werkt het weer :thumbsup:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 24, 2020

Hele fijn @richard bos, weer veel kijkplezier gewenst!