Skip to main content

Hallo sinds afgelopen donderdag 19-11 wil het casten dmv de itv app niet meer werken Youtube en kijk werken nog wel. De itv app laat zich wel koppelen je ziet ook nog dat het programma wat je wil kijken wordt aangestuurd maar vervolgens heb je zwart beeld. Zowel vanaf een android telefoon als vanaf een ipad. Zijn er meer mensen die dit ervaren

Alstublieft!

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-chromecast-v3-zwart-beeld-517913?postid=1141065#post1141065


Bij mij werkt de casten ook niet meer, wanneer probleem is opgelost graag een berichtje

 


U kunt u het topic zoals ik heb geschreven laten weten dat u problemen ervaart. KPN is er mee bezig.


Hallo sinds afgelopen donderdag 19-11 wil het casten dmv de itv app niet meer werken Youtube en kijk werken nog wel. De itv app laat zich wel koppelen je ziet ook nog dat het programma wat je wil kijken wordt aangestuurd maar vervolgens heb je zwart beeld. Zowel vanaf een android telefoon als vanaf een ipad. Zijn er meer mensen die dit ervaren


Smart View werkt hier gelukkig nog wel.


Hallo sinds afgelopen donderdag 19-11 wil het casten dmv de itv app niet meer werken Youtube en kijk werken nog wel. De itv app laat zich wel koppelen je ziet ook nog dat het programma wat je wil kijken wordt aangestuurd maar vervolgens heb je zwart beeld. Zowel vanaf een android telefoon als vanaf een ipad. Zijn er meer mensen die dit ervaren

Smart View werkt hier gelukkig nog wel. Verder de zelfde symptomen.


Bij mij werkt de casten ook niet meer, wanneer probleem is opgelost graag een berichtje

 

Bij deze, de storing is verholpen en het casten werkt dus weer :blush:


Ook bij mij werkt het weer :thumbsup:


Hele fijn @richard bos, weer veel kijkplezier gewenst!