Skip to main content

Op elke zender zien we tijdens fe uitzending clusters in het beeld. Meestal bij regen of koude weersomstandigheden. Zijn er meer klachten in Hoeven 

Ik heb Euhm... wat zijn clusters? Is dat niet iets van digitenne? 


Clusters zijn kleine vierkantjes in het scherm , daar worden gegevens in bewaard zoals kleuren of andere belangrijke gegevens. Bij een storing kan dat hele stukken van het scherm vullen. Als het beeld weer stabiel is gaan de clusters vanzelf weer weg.


Nick, heb je een idee waar Niek is gebleven, al een tijd niet gezien.


Hi @Rudolfo1, dank je wel voor jouw bericht. Ervaar je de grijze blokken op SBS6, Veronica en Net5? Mocht dat het geval zijn, dan is dit probleem bekend. We hebben hier ook een topic over: >Storing] Grijze of witte blokken op Talpa zenders. SBS6,Veronica en Net5. Er wordt gewerkt om dit opgelost te krijgen, helaas is nog niet bekend wanneer dit opgelost is. Zodra er meer over bekend is, dan wordt het ook in het topic bijgewerkt. 


Goedendag Ron, 

ja dat klopt het is op al die zenders.

Wil je mijn informeren als die storingen opgelost zijn, bedankt Gr. Ruud.


Wil je mijn informeren als die storingen opgelost zijn, bedankt Gr. Ruud.

Volg daarvoor het centrale topic, RJA. Je kunt je daarop abonneren, dan krijg je notificaties.

storing-grijze-of-witte-blokken-op-talpa-zenders-sbs6-veronica-en-net5-495101/index4.html#post1199485