Ik kijk vrij veel naar CNN. Nu al wekenlang hapert deze zender regelmatig enkele keren per uur: beeld valt helemaal weg of wordt blokkerig en geluid valt weg (soms enkele seconden). Dat is enorm irritant. Kan iemand van KPN daar eens iets aan doen? Verbindingen zijn prima, daar ligt het niet aan. Dit gebeurde eerder ook nog wel bij de BBC, andere zenders zijn op een uitzondering na storingsvrij.
Dat is wel erg balen. Maakt het probleem wel een stuk lastiger, want dan is het niet de stram vanuit CNN die hapert. Want dan zou het op alle platformen moeten zijn. Dat is nu uitgesloten.
Hallo
Daarnaast melden mensen, zoals
Dat is wel erg balen. Maakt het probleem wel een stuk lastiger, want dan is het niet de stram vanuit CNN die hapert. Want dan zou het op alle platformen moeten zijn. Dat is nu uitgesloten.
Arris VIP2952 V2 Taiwan 2018- 04 ( gedateerde technologie)
Ook hier sinds enige tijd regelmatig storing op CNN. Beeld wordt een grijs blokjes beeld en geluid flutterd. Klaarblijkelijk niet gemonitord door KPN.
Oh ja, nu we toch bezig zijn: wanneer komt de, al lang geleden beloofde, “zaken zender”erbij? Ik denk aan CNBC en Bloomberg of één van de anderen; er zijn tenslotte veel kleine beleggers in Nederland en in het KPN Itv klantenbestand. Zou een zeer gewaardeerde aanvulling zijn; ZIGGO heeft minimaal CNBC in het pakket. Zeg nu niet dat we naar ZIGGO moeten zoals sommige klantenservice medewerkers ( m/v ) je toebijten.
Mvgr.
Ja,
Ik kijk niet via een app; ik gebruik tv-modem Arcadyan HMB 2260 en de Fritz!boxrouter 7590 IZ met het OS 7.57.
Hallo
Daarnaast melden mensen, zoals
Ook ik had via mijn Fritzbox en Arcadyan last van die grotere storing; die lijkt voorbij te zijn sinds een dag of drie vier maar ik heb nog steeds last van de gemelde ‘kleinere’ storing die ik om de paar minuten ervaar. Ik had intussen CNN gemaild; misschien dat mijn melding ze tot actie heeft bewogen wat de grotere storing betreft.
Heb je nog een reactie van CNN gehad
Ik nog niet helaas.
Ik heb even navraag gedaan. Het wordt nog onderzocht.
Heb je nog een reactie van CNN gehad
Ik nog niet helaas.
Nee ik ook niet
Ik bedoel niet dat ik een reactie van CNN krijg, maar mijn collega's zijn er nog mee bezig. Daar wacht ik op.
Het heeft even geduurd, komt doordat er flink gemonitord is en het een en ander aangepast is inmiddels. Ervaren jullie nog problemen?
Hallo
Het heeft even geduurd, komt doordat er flink gemonitord is en het een en ander aangepast is inmiddels. Ervaren jullie nog problemen?
Ik ga het straks proberen. Fijn dat er aandacht voor is!
Zojuist een kleine 2 uur CNN (terug-)gekeken, geen enkele verstoring! Dank voor de aanpassingen
Zojuist een kleine 2 uur CNN (terug-)gekeken, geen enkele verstoring! Dank voor de aanpassingen
Amen
Dat klinkt helemaal top. Fijn dat het probleem verholpen is. :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.