Skip to main content

Ik kijk vrij veel naar CNN. Nu al wekenlang hapert deze zender regelmatig enkele keren per uur: beeld valt helemaal weg of wordt blokkerig en geluid valt weg (soms enkele seconden). Dat is enorm irritant. Kan iemand van KPN daar eens iets aan doen? Verbindingen zijn prima, daar ligt het niet aan. Dit gebeurde eerder ook nog wel bij de BBC, andere zenders zijn op een uitzondering na storingsvrij.

Dat is wel erg balen. Maakt het probleem wel een stuk lastiger, want dan is het niet de stram vanuit CNN die hapert. Want dan zou het op alle platformen moeten zijn. Dat is nu uitgesloten. 

@KooiInc, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens op onderzoek wat ik nog kan doen. 


Hallo @Bart_Z, ik heb ook het idee dat het om twee verschillende storingen gaat. Wat ik wel 's zie is dat af en toe het beeld een soort fotonegatief wordt gedurende een seconde ofzo. Dat is heel snel voorbij en daar heb je nauwelijks last van. Dat zie ik echt alleen op CNN, en zou weleens in het aanvoersignaal kunnen zitten.

Daarnaast melden mensen, zoals @KooiInc, een veel grotere storing die zo te zien alleen op de Arris (weet niet welk typenummer) voorkomt.


Dat is wel erg balen. Maakt het probleem wel een stuk lastiger, want dan is het niet de stram vanuit CNN die hapert. Want dan zou het op alle platformen moeten zijn. Dat is nu uitgesloten. 

@KooiInc, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens op onderzoek wat ik nog kan doen. 

@Bart_Z  Heb 't profiel van gegevens voorzien.


Arris  VIP2952 V2  Taiwan 2018- 04 ( gedateerde technologie)

Ook hier sinds enige tijd regelmatig storing op CNN. Beeld wordt een grijs blokjes beeld en geluid flutterd. Klaarblijkelijk niet gemonitord door KPN.

 

Oh ja, nu we toch bezig zijn: wanneer komt de, al lang geleden beloofde, “zaken zender”erbij? Ik denk aan CNBC en Bloomberg of één van de anderen; er zijn tenslotte veel kleine beleggers in Nederland en in het KPN Itv klantenbestand. Zou een zeer gewaardeerde aanvulling zijn; ZIGGO heeft minimaal CNBC in het pakket. Zeg nu niet dat we naar ZIGGO moeten zoals sommige klantenservice medewerkers ( m/v ) je toebijten.

Mvgr.


Ja, @Bart_Z, ik vraag mij dan ook af of @ottovr dan via de app op zijn tv kijkt, want ik dus via de +Box, misschien dat er op zijn tv iets niet goed zit. Maar daar is nog niet op geantwoord.

Ik kijk niet via een app; ik gebruik tv-modem Arcadyan HMB 2260 en de Fritz!boxrouter 7590 IZ met het OS 7.57.


Hallo @Bart_Z, ik heb ook het idee dat het om twee verschillende storingen gaat. Wat ik wel 's zie is dat af en toe het beeld een soort fotonegatief wordt gedurende een seconde ofzo. Dat is heel snel voorbij en daar heb je nauwelijks last van. Dat zie ik echt alleen op CNN, en zou weleens in het aanvoersignaal kunnen zitten.

Daarnaast melden mensen, zoals @KooiInc, een veel grotere storing die zo te zien alleen op de Arris (weet niet welk typenummer) voorkomt.

Ook ik had via mijn Fritzbox en Arcadyan last van die grotere storing; die lijkt voorbij te zijn sinds een dag of drie vier maar ik heb nog steeds last van de gemelde ‘kleinere’ storing die ik om de paar minuten ervaar. Ik had intussen CNN gemaild; misschien dat mijn melding ze tot actie heeft bewogen wat de grotere storing betreft.


‘Love Nature’ gisteravond ...

 


Heb je nog een reactie van CNN gehad @ottovr?
Ik nog niet helaas.


Ik heb even navraag gedaan. Het wordt nog onderzocht. 


Heb je nog een reactie van CNN gehad @ottovr?
Ik nog niet helaas.

Nee ik ook niet


Ik bedoel niet dat ik een reactie van CNN krijg, maar mijn collega's zijn er nog mee bezig. Daar wacht ik op. 


Het heeft even geduurd, komt doordat er flink gemonitord is en het een en ander aangepast is inmiddels. Ervaren jullie nog problemen?


Hallo @Bart_Z, een paar dagen geleden zag ik het nog redelijk vaak. De laatste dagen weer helemaal niet. Dit geldt zowel voor het kijken via de app op de Chromecast als via de +Box.


Het heeft even geduurd, komt doordat er flink gemonitord is en het een en ander aangepast is inmiddels. Ervaren jullie nog problemen?

Ik ga het straks proberen. Fijn dat er aandacht voor is!


 

Het heeft even geduurd, komt doordat er flink gemonitord is en het een en ander aangepast is inmiddels. Ervaren jullie nog problemen?

Ik ga het straks proberen. Fijn dat er aandacht voor is!

Zojuist een kleine 2 uur CNN (terug-)gekeken, geen enkele verstoring! Dank voor de aanpassingen 😊


 

Het heeft even geduurd, komt doordat er flink gemonitord is en het een en ander aangepast is inmiddels. Ervaren jullie nog problemen?

Ik ga het straks proberen. Fijn dat er aandacht voor is!

Zojuist een kleine 2 uur CNN (terug-)gekeken, geen enkele verstoring! Dank voor de aanpassingen 😊

Amen😁


Dat klinkt helemaal top. Fijn dat het probleem verholpen is. :)


Reageer