Skip to main content

Bij het aanzetten van de tv wordt er code 1-19 getoond: geen netwerkverbinding. Dit is bij de tv op de eerste etage. We hebben verder voor alle andere apparaten in huis goede internetverbinding. Hoe los ik het op?

Is de ontvanger daar met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingset of switch?


experiabox


Dus de ontvanger zit rechtstreeks met een kabel aan de experiabox als ik het goed begrijp. Dan is zo’n melding wel vreemd. Ik denk dan toch dat er ergens met de kabel iets mis is. Kan je het met een andere kabel proberen en als je twee ontvangers hebt wissel ze dan even om. Kijken wat er dan gebeurt.


Goedemorgen @A.deKnegt, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je op de eerste etage geen televisie kan kijken hierdoor! Wat ik al kan lezen is dat de tv-ontvanger direct met een kabel aangesloten is op de Experia Box, dat is fijn! Dan kunnen we verder kijken. Kan je aangeven of de wissel-truc nog heeft geholpen? Verder kan het soms helpen om de kabels even na te gaan (geen breuken erin of misschien ergens losgekomen?) en de ontvanger opnieuw op te starten. 

Daarnaast ben ik benieuwd wat voor televisie (merk en type) je boven hebt geïnstalleerd. Is het een Smart TV, en werken andere apps er bijvoorbeeld wel op?

Ik hoor graag van je!


Reageer