Skip to main content

Van de ene dag op de andere hadden we ineens een code 143. Alles gereset, nieuwe kabel gekocht, iemand laten kijken die er iets meer verstand van heeft....nog geen oplossing.  Iemand een idee?

Welkom op het forum.

Zie hier.

Je hebt geen netwerkverbinding met de TV decoder.

Om te kunnen helpen, hebben we meer informatie nodig. 

Hoe is hij aangesloten op de Experia box?

En werkt de Experia Box wel? Dus heb je Wifi en internet?

Heb je draadloze netwerk boxen ertussen? Werken deze? 

Vaste kabels zijn het meest betrouwbaar, maar misschien heb je dat. 

Welke TV decoder van KPN heb je? 


Hoi @AnoukMW en welkom hier op het forum :) 

 

Waar ik in eerste instantie vooral benieuwd naar ben, is hoe je de tv ontvanger hebt aangesloten op de Experia Box; rechtstreeks met een kabel of gebruik je een draadloze verbindingsset? Deze foutcode (143) geeft aan dat er geen verbinding is tussen je tv ontvanger en de Experia Box dus het lijkt daar ergens niet goed te gaan. Daarnaast stelt ook @joop2011 goede vragen. Hopelijk is het probleem inmiddels verholpen, mocht dat onverhoopt niet zo zijn dan kijk ik ook graag met je mee. Zou je dan je profiel verder in willen vullen zodat ik je gegevens erbij kan pakken? Alvast bedankt!


Goedemorgen @AnoukMW , ik heb niks meer van je vernomen en ben benieuwd naar de stand van zaken! Is het probleem inmiddels verholpen of heb je nog hulp nodig?


Hoi @AnoukMW , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic sluiten. Desondanks hoop ik dat je iets hebt gehad aan de input die hier is gegeven! Mocht je ons in de toekomst ooit nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag :)


Hier ook het zelfde gezeur. 

Al zo vaak gehad. Maar een tijdje later of na resetten had ik weer tv. Maar sinds gisteren ineens weer deze code. En nu nog steeds geen tv. Gisteren gebeld proberen online op te lossen. Kabels eruit trekken enz... Maar helaas. Nu bijna 1 week wachten op een monteur. Want in het weekend hebben ze niemand. Nu komt de monteur donderdag. 


Hallo @Melanie1984 

Om de vraag nog maar eens te herhalen. Hoe is de TV ontvanger verbonden met de Experia Box?

Is dat rechtstreeks met een vaste kabel of zitten er DVS adapters tussen zoals deze?

 


Hoi Ruud. 

Vaste kabel. 

Geen dvs adapters

 

Groetjes 


Hoi @Melanie1984, super irritant zeg. Begrijp ik heel goed. Er staat dus al een monteur gepland. Deze kan ik niet bespoedigen helaas. Ik hoop wel dat hij het donderdag kan verhelpen.