Skip to main content

tv beneden krijgt constant code 562. Nieuwe kabel gekocht (uiteraard KPN geschikt) Zelfde. 20x (ik meen het) modem uit 10 min wachten etc... niks dan code 562. Alle andere stekkers uit de modem, rechtstreeks, nieuwe kabel andere poorten.... blijft code 562. Wel afgewisseld met code 845, 840, 846 en weer 562?!?! Zitten nu al 2 dagen zonder tv en KPN is niet te bereiken? Heb al meerdere keren zeker uur in de wacht gezeten. Ook het tv kastje van boven geprobeert! Nu is daar ook geen tv meer. Wij zijn dus 100% tvLoos.We hebben de experia10. Wie weet raad?

 

Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Zat een switch tussen, nu rechtstreeks maar ook code 562?! Internet werkt, wifi belabberd 


Alles van de experiabox afhalen en dan een harde reset geven. Dus terugzetten naar fabrieksinstellingen.  Dan 1 ontvanger direct aansluiten. Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt. Wil je dat proberen?


Harde reset houd in?

(Sorry en niet blond😉)


Haha ik geloof je. Op de experiabox zit een resetknop.  Die even ingedrukt houden dan start ie weer opnieuw op.


Gaan we morgen ochtend meteen proberen!

Dank je tot zover 👍


Laat even weten hoe het afloopt.


We krijgen morgen een nieuwe experiobox v10. Na harde reset heeft ook kpn dat gedaan op afstand en helaas nog steeds de foutcodes.


@PATRICIACOUW Welkom op het forum. Hoe is de situatie met de nieuwe Experiabox? Bestaan de problemen nog?


Nee nu hebben we weer tv. Alleen lijkt alles trager te zijn... wifi gemeten is net 5, maar even aankijken 


@PATRICIACOUW Is het vooral de wifi die trager lijkt? En gebruik je ook wifi versterkers? Zo ja, dan zou het kunnen dat je deze opnieuw moet configureren. Hoe je dit doet vind je op deze pagina. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


Helaas... nu vanaf eind augustus de nieuwste modem v12. Maar ook nieuwe ellende. Haperende internet, wifi en dus ook tv.

We krijgen weer een nieuw modem maar wel het oude model. De 12 schijnt geen Y kabel te ondersteunen. Bahbah nu dus al bijna 2 weken dikke ellende, opstarten,  harde reset etc. Wij zijn NIET blij


@PATRICIACOUW Hoe is de situatie op dit moment? Heb je het nieuwe modem al binnen?


@PATRICIACOUW We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!