Skip to main content

Krijg code 64 Max aantal tv ontvanger hoe los ik dit op

Euhm... je kunt je beter afvragen: hoe komt u er aan? Is dit zomaar plots? Heeft u wat veranderd? Kastjes verplaatst of gereset ofzo? Was er een kastje kapot en heeft u een nieuwe gekregen van KPN?


Hallo @Alexoreel900 ,

Je kunt maximaal zes TV-ontvangers gebruiken in jouw abonnement. Wil je een zevende aanmelden? Of staan er nog ten onrechte oude ontvangers vermeld in Mijn KPN? Die kun je dan verwijderen in Mijn KPN. Of lukt dat niet? 

Wil je niet gebruikte TV-ontvangers op een andere manier verwijderd hebben? Het snelste is dan om te bellen met 0800-0402. 


Hi Alex, welkom op het forum. Toffe naam trouwen. 

Ik ben ook benieuwd waar dit door komt. Heb je een nieuwe ontvanger gekregen? Dan kan het zijn dat een oude nog geregistreerd staat binnen jouw abonnement. Daar kan ik bij helpen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

Je kunt maximaal drie TV-ontvangers gebruiken in jouw abonnement.

Het maximum is inmiddels 6, wel afhankelijk van de beschikbare bandbreedte natuurlijk. :relaxed:


Zo @Alex_P , dat zijn er best veel. Ik heb het aantal hierboven dan even aangepast om verwarring te voorkomen. 


Probleem opgelost stond nog niet geregistreerd hebben vandaag abonnement aangepast en geactiveerd bedankt voor de teac


Top, fijn om te horen. Je weet ons hier te vinden mocht het nodig zijn in de toekomst.Â