Skip to main content

afstandsbediening code voor Nokia smart tv UNE43GV210 niet te vinden zou 328 moeten zijn maar ook die werkt niet. verder vele nummers geprobeerd.

 

code afstandsbediening k p n is c3 

wie weet raad??

groet, DB

Koppeling  afstandbediening Nokia  smart tv UNE 43GV210 lukt niet. 328 geprobeerd en vele anderen.

C3 kpn  afstandsbediening. 

 

Admin: verplaatst met je eigen topic


Koppeling  afstandbediening Nokia  smart tv UNE 43GV210 lukt niet. 328 geprobeerd en vele anderen.

C3 kpn  afstandsbediening. 

Zojuist mijn C3 afstandsbediening aan de Nokia 3200A kunnen koppelen met code 463.

Die heb ik gevonden door te zoeken bij de Finlux TV's

Zover ik kan zien zijn die nagenoeg het zelfde. Hopelijk kan je hier iets mee. Succes!


Dank voor uw reactie het is gelukt 

Groet D B


Hallo @D B 

 

Dat is een vrij oude afstandbediening, je kan 1 van deze codes proberen:

371
374
570
366
376

 

Werkt dat allemaal niet dan kan je beter een nieuwe afstandsbediening aanvragen via deze link: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm

Hopelijk is die dan wel te koppelen met je Nokia TV.


Voor het geval iemand anders ook zoekt naar de C3 AB code voor de Nokia UNE43GV210

In een ander topic lees ik dat deze TV is te koppelen met de C3 afstandsbediening via code 463


463 werkt blijkt achteraf niet met de pijltjes toetsen 

D B


Waarom zouden de pijtjes toetsen moeten werken op de TV?

De KPN AB kan je alleen gebruiken om de volgende functies op de TV te bedienen: geluid, TV aan/uit en de source/bronknop.


Niet op tv, maar op de afstandsbediening om te scrollen naar andere zenders 

D B


Dat heeft dan niets te maken met de koppelcode maar met een beperking van de functionaliteit van de AB/TV ontvanger.

Als je bedoelt zappen dan werkt dat i.d.d. niet bij de KPN TV ontvangers via de pijltjestoetsen.

Werken de pijltjes toetsen ze wel in de TV gids? Als ze daar ook niet werken dan zijn die toetsen op de AB waarschijnlijk defect.