Skip to main content

Ik heb een Bose Solo 5 sound bar. Die wil ik graag alleen aan en uit zetten. Ik heb Bose gevraagd naar de code. Hun antwoord is dat die sound bar geen code heeft. Dat is natuurlijk onzin want hij schakelt gewoon mee met de tv en setup box.

Weet iemand die code?

Jaap.

Hallo @JaapJS 

 

Dat schijnt alleen met de AB van de 4K TV ontvangers te werken, welke TV ontvanger van KPN heb je?

Zie b.v. deze post hoe je hem zou moeten koppelen, die code werkte helaas niet voor de Solo 5, maar misschien wel voor jouw model:

 


Aan en uit zetten van geluidsapparatuur met de kpn afstandsbediening wordt sowieso niet ondersteunt. Alleen het volume. 

Met de afstandsbediening met de cijfers bovenaan. 

Codes en instellen zie pdf

https://www.kpn.com/w3/file?uuid=c79a6e94-4fc1-4154-9f2e-aa8cd80269ba&owner=8de86c61-bdc8-4848-872e-e5b380e682fc&contentid=44211&mode=incontext

 

 


@PeterG  Dat bestand had ik nog niet gevonden.

Alleen aan en kunnen uitzetten is toch vrij zinloos want hoe ga je het geluid dan regelen, de koppeling van KPN AB met de TV is er dan niet meer.


Eenmaal ingesteld voor soundbar werken de volume knoppen daarop. Met de tv knop bovenaan blijft het mogelijk die aan en uit te zetten.Â