Skip to main content
Hij blijft wat ik ook doe code F842 geven wat kan ik eraan doen dat de ontvanger het weer doet.

of moet het kastje vervangen worden?
Hoi, vervelend. Hierbij heeft de ontvanger geen verbinding met het netwerk (experiabox > netwerk).

Heb je toevállig een stopcontact adapter voor de verbinding? Een zgn DVS (draadloze verbindingsset) bijvoorbeeld deze?



bron: http://foutcode.tv
Hi Miranda , welkom op ons forum.



Heb je toevállig een stopcontact adapter voor de verbinding? Een zgn DVS (draadloze verbindingsset) bijvoorbeeld deze?



Ik zou dit ook graag willen weten. Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ben in het bezit van 3 ontvangers. Onderlinge wissel geeft aan dat de ontvangers oke zijn.

Werk met een Netgear.  Onderlinge wissel van kabels geeft aan dat op alle poorten spanning staat.

Zoek het in een draad/ stekker breuk. Kan KPN mij 15 meter kabel leveren?


@Breuk 
Heeft die Netgear de aanduiding E of ES achter het typenummer???? Anders is ie écht niet geschikt voor Interactieve Televisie. Want dan heeft ie geen IGMP Snooping (zie hier daarover).

KPN levert éénmalig 10 meter utp kabel met stekkers bij een ontvanger. Bij omruil houdt je die kabel en zit er geen bij. Heb je langer nodig dan kun je die aanschaffen in een speciaalzaak.

KPN heeft ethernetkabels van 2 en van 10 meter. Niet van 15.


Hoi Peter. Ik maak al zeker 2 jaar gebruik van de Netgear (GS605). Alle 3 de ontvangers functioneren zonder problemen. De derde ontvanger echter staat zeker op 10 meter van die Netgear,  de draad zit in een buitenmantel. Met verbouwen denk ik een breuk veroorzaakt te hebben. 10 meter is standaard.

Voor  minder hoeken en bochten heb ik 15 meter draad nodig. Gaat 15 m ten koste van de kwaliteit? Als ik draad bij derden bestel onder welk artikel naam kan ik dat doen (voor de goede aansluiting).

Bedankt voor je tijd, groet Rob


Iedere ethernetkabel is geschikt.

Je mag blijven bidden dat het met ITV i.c.m. de GS605 goed blijft gaan. Die switch is idd NIET voorzien van IGMP Snooping en dus garanderen we deze niet met ITV.

Over IGMP Snooping en het belang daarvan kun je alles lezen in het gelinkte artikel van forumcollega wjb.

De Netgear GS605-400PES is wel geschikt voor ITV. De GS605 niet.