Skip to main content

Mijn titel zegt het al:-) ik ben de code kwijt om  gratis film te kunnen kijken! Ik had wel aangevraagd en blijkbaar ook in mijn mail gekregen, maar kan nergens meer vinden! Hoop dat jullie mij kunnen helpen

Zoek (met de zoekfunctie) in je mail eens op voucher of vouchercode. Het lijkt me dat je 'm dan wel vindt.


Beste @Kimmetje1977, welkom! Is het gelukt met de tip van Peter? Zo niet, kijk ik graag voor je of ik je er nog aan kan helpen. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?


Hi Marcia, het is mij niet gelukt helaas met de tips van Peter! Peter, wel hartelijk bedankt voor het meedenken!! En ik heb mijn profiel aangevuld, hoop dat je er iets mee kan marcia! Alvast hartelijk dank!!

 

groetjes kim


Hmm, zoek eens op “jouw code voor een gratis film”. Dat is de titel v.d. mail.


Ik heb je via een privébericht de juiste code gestuurd, @Kimmetje1977. Veel plezier ervan! 


Voucher gratis film kwijt.


Vul je je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, @Docema129. Ik ga kijken of ik de code opnieuw naar je kan mailen.