Skip to main content
Beantwoord

code gratis film cadeau december kwijt

• January 4, 2020
  • 7 reacties
  • 293 keer bekeken

Mijn titel zegt het al:-) ik ben de code kwijt om  gratis film te kunnen kijken! Ik had wel aangevraagd en blijkbaar ook in mijn mail gekregen, maar kan nergens meer vinden! Hoop dat jullie mij kunnen helpen

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ik heb je via een privébericht de juiste code gestuurd, @Kimmetje1977. Veel plezier ervan! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 5, 2020

Zoek (met de zoekfunctie) in je mail eens op voucher of vouchercode. Het lijkt me dat je 'm dan wel vindt.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Kimmetje1977, welkom! Is het gelukt met de tip van Peter? Zo niet, kijk ik graag voor je of ik je er nog aan kan helpen. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2020

Hi Marcia, het is mij niet gelukt helaas met de tips van Peter! Peter, wel hartelijk bedankt voor het meedenken!! En ik heb mijn profiel aangevuld, hoop dat je er iets mee kan marcia! Alvast hartelijk dank!!

groetjes kim

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 6, 2020

Hmm, zoek eens op “jouw code voor een gratis film”. Dat is de titel v.d. mail.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2020

Ik heb je via een privébericht de juiste code gestuurd, @Kimmetje1977. Veel plezier ervan! 

• Nieuwkomer
  • January 12, 2020

Voucher gratis film kwijt.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Vul je je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, @Docema129. Ik ga kijken of ik de code opnieuw naar je kan mailen.