Skip to main content
codes voor het itv van kpn in te stellen op mijn nieuwe rca televiesie het is een 55 ins uhd k4 tv



Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Hallo @gerard0071 ,

de itv app is niet rechtstreeks op een tv te installeren, is ook niet zinvol.

De app is bedoeld voor smartphones en tablets die van zichzelf geen tv-functie hebben.
ja dat weet ik dat heb ik al maar ik krijg een nieuwe tv van het merk rca uhd 4k en als ik die aangesloten heeft moet ik mijn afstand bediening installeren op de tuner van KPN en die codes heeft kpn niet van daar deze vraag of iemand weet waar ik wel de codes kan vinden van het rca toestel
Onduidelijke vraagstelling dus.

Je moet de afstandsbediening niet koppelen, maar dat mag, het kand handiger zijn voor aan/uit en hard en zacht, dat zijn de enigste functies die je kunt koppelen.

Onderstaand is een RCA-tv uit 1946, maar die had toen nog geen afstandsbediening:


Hallo @gerard0071, welkom! Ik heb onze website er even bij gehaald, maar zie dat we geen codes hebben voor het koppelen van een RCA tv. Dat betekent dat je twee afstandsbedieningen zult moeten gebruiken helaas.
Je zou de codes voor Thomson kunnen proberen. Dat Franse merk is al sinds 1987 100% eigenaar van de merknaam RCA.



Als de codes van Thomson inderdaad werken, geef je dat hier dan even door? Dan kan de site op dat punt, voor RCA, aangepast/aangevuld worden.
Is het nog gelukt met de slimme tip van Peter? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het hier gerust weten.

Bij mijn RCA tv werken de thomson codes niet

 


Dat is erg jammer, @markzon! Dan zul je het toch met twee afstandsbedieningen moeten doen. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval!