Skip to main content

Hoi k ben op zoek naar de code om de Bluetooth afstandsbediening van de Arris 5202 te laten functioneren op een 

Sharp LC-43UI8652E. Heb al alles geprobeerd maar krijg de ab niet werkend op het toestel.

Heeft iemand voor mij de gouden tip.

Hoi @Polleke1962 ,

deze al geprobeerd?:SHARP 045 328 352 366

Anders deze nog: 044 046 327 329 351 350 353 365 367


Hoi Martijn,

Bedankt voor je reactie,

maar k heb alles geprobeerd tm snelcode 8 die voor Sharp vermeld staat, maar helaas.


Hoi, ik neem aan dat je de afst.bed. met Netflix knop hebt gezien de één cijferige 'snel’code die je noemt. Maar het kan ook met door @martijn197108 genoemde codes. Dat doe je als volgt.

Houdt de source en ok knop samen gelijktijdig ingedrukt totdat de rode led brandt.

Voer de code in; begin met de eerste. Druk daarna kort op de ok knop.

Probeer de tv functies volume/mute, aan/uit en bronkeuze.
Werkt het ben je klaar, anders handeling met volgende code.

 


Hoi Peter,

Bedankt voor je reactie.

Heb helaas deze opties die je me geeft ook geprobeerd, maar zonder het gewenste resultaat. Het toestel is destijds in Duitsland gekocht misschien is dat het probleem wel.

Heb nu de vraag gesteld bij de Poolse firma waar het toestel gemaakt is in t verleden.

Ben benieuwd.


@Polleke1962 

Ik zie net dat ik (uit mijn hoofd) het resetten van de ab verkeerd heb uitgelegd.

Juist is: Druk BLAUW en ROOD gelijktijdig in totdat de rode led brandt (ca. 3 seconden). Daarna op ok knop drukken. Dan opnieuw instellen met de 3-cijferige codes icm source en ok knop.

En ach, het zijn ook maar tv aan/uit en volume. Gelukkig zitten die ook op de sharp-afst.bed.

 


Precies, k denk dat t niet anders is voorlopig, is wel mee te leven

 


Hi @Polleke1962! Welkom en erg fijn om te lezen dat er al met jou meegedacht is!

Als je alle stappen en codes voor het koppelen van de afstandsbediening al uitgeprobeerd hebt, dan ben ik bang dat het niet gaat lukken! :confused:

. Het toestel is destijds in Duitsland gekocht misschien is dat het probleem wel.

Heb nu de vraag gesteld bij de Poolse firma waar het toestel gemaakt is in t verleden.


Heb je hier nog een terugkoppeling over ontvangen?


Nee, helaas niet. Zal me er bij moeten neerleggen, maar r is wel mee te leven.:wink: