Skip to main content

Goedendag,

Ik wil een nieuwe KPN afstandsbediening (a.b) koppelen met een Sony Bravia KDL 40W4000 (2008)

Ik had twee oudere totaal witte ab’s (c3) en die deden het feilloos. Ook het volume.

Nu probeer ik via de KPN site de nieuwe te koppelen met code 3 (=SONY) Dat lukt wel , maar het volume doet het niet.

Ik pak de oude KPN ab (C3, op de site de meest rechtse op de bovenste rij, totaal wit) en voer code 534 in. Prompt ben ik op de oude ab nu ook de regeling van het geluid kwijt ???

Graag zou ik de juiste code(s) willen hebben om beide ab’s goed te kunnen koppelen zodat ik het geluid weer vanaf de ab’s kan regelen en niet meer via de sonos app want die zit er ook aan gekoppeld.  En nogmaals : het werkte. Maar nu niet meer.

Ik heb alle beschikbare- en getoonde codes ingevoerd…

Kun je 2 ab’s ook tegen elkaar houden en dan de instellingen overzetten ? 

 

Ik hoor het graag.

 

MvG,

JJSS 

 

 

Welkom op ons forum, @JJSS. Hoe je jouw afstandsbediening kunt koppelen is afhankelijk van het type afstandsbediening en het merkt televisie dat jij hebt. De makkelijkste manier om de afstandsbediening te installeren is door het stappenplan op onze website te doorlopen. Ik begrijp dat je dit al geprobeerd hebt, zonder succes. Ik heb nog een code voor je die je kunt proberen: 340. Lukt dit niet, kun je dan aangeven welke afstandsbediening je hebt en welk stappen je precies neemt voor het koppelen van jouw afstandsbediening?