Skip to main content

Zijn er nog andere codes? Ik heb ze allen geprobeerd maar de afstandsbediening werkt niet volledig.


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [origineel topic]

@irsalina Welke afstandsbediening heeft u volgens de voorbeelden op deze pagina ? Afstandsbediening afstemmen of koppelen: volg de stappen | KPN


@HansaanZet de eerste


@irsalina Er zijn vaker problemen met die afstandsbedieningen. Ik denk dat u het beste een nieuwere versie kunt aanvragen. Afstandsbediening aanvragen (kpn.com)


@HansaanZet ik heb al eens een uur met ze aan de telefoon gehangen en een nieuwe afstandsbediening gekregen, was idd wel hetzelfde type.

moet ik dan ook een ander type kastje?


Bij de Arris vip5202 zit afstandsbediening 1. Dat kan niet anders. Moet z.m. werken met JVC.

Houdt source en ok tegelijkertijd enkele seconden ingedrukt totdat rode led brandt.
Typ één v.d. codes voor JVC in (zie pdf). Begin met de eerste.
Druk nu kort nog op ok.

Probeer de volumeknoppen en tv stand-by knop en source knop.

Werkt het dan ben je klaar. Anders procedure nogmaals maar met volgende code.


Ik heb een JVC TV met de nieuwste KPN afstandsbediening [zwarte achterkant). Ik krijg met geen mogelijkheid een koppeling met de TV. Wie kan mij helpen?


Eh tja, dat kan dus de Arris VIP5202 of de Sagemcom DIW7022. Bij die laatste zou automatisch bij installatie de tv herkend moeten worden en dan de afstandsbediening ingesteld (via de BT verbinding).

Het kan ook handmatig. Zie dit PDF document.


Is het gelukt @Jan Schouten? Hoor het graag!


Helaas krijg ik het niet aan de praat, ook niet met de nieuwe koppelcodes van Peter


Balen @Jan Schouten 😑

Heb je wellicht nog zo'n afstandsbediening in huis (wellicht voor een 2e tv) die je kan testen? Het kan zijn dat dit exemplaar niet helemaal in orde is.


Hoe staat het er nu voor @Jan Schouten? Mocht het nog steeds niet lukken en je hebt ook niet de mogelijkheid om een andere te testen, dan wil ik je aanraden om een kijkje te nemen bij het volgende artikel:

Â