Skip to main content

ik heb een gemixed abonnement (was ooit Telfort) met dus mobiel nu bij KPN en TV/Internet nog via Telfort (KPN Zendstraat). Eerdaags wordt het Telfort Thuis abonnement omgezet naar KPN abonnement. Ik maak gebruik van de combi voordelen. Mijn zoon heeft een abonnement bij Simyo en krijgt te horen dat hij geen voordeel kan krijgen omdat we op Telfort zitten. Ik begrijp hier niets van. Kan iemand mij dit uitleggen?

Hallo @hvolkers ,

Zolang jullie nog net internet en TV bij Telfort zitten, heeft KPN geen bemoeienis met eventuele combivoordelen Telfort/Simyo. Daarvoor zou je dan bij Telfort info kunnen opvragen. Telfort is nu qua internet en TV nog apart van KPN. 
 

Op het moment dat je overstapt op een abonnement van KPN, dan verandert dat.

Op het moment dat je een Hussel abonnement van KPN voor thuis (internet en tv) hebt in combinatie met een Simyo mobiel abonnement krijg je alleen dubbel zoveel data op je mobiele abonnement. Verder heb je hier geen voordelen van. 

Aanmelden hiervoor kan dan trouwens alleen via Simyo, alle voorwaarden kan je terugvinden op onze website!

 


Beste Noordzee,

 

als de omzetting een feit is kan ik dus zijn abonnement mee laten lopen in de combi voordeel en laat ik zijn nota op mijn naam zetten zodat ik daarvan de helft van de kosten terug krijg via mijn werkgever KPN.

Zo werkt het toch? Begrijp dat hij dan dubbele data krijgt.

 

groet

Henri

 


Goed begrepen Henri,

Dat jij als KPN-werknemer 50% korting krijgt op een abonnement wist ik trouwens nog niet, maar dat is jou gegund. 


Beste Noordzee,

 

als de omzetting een feit is kan ik dus zijn abonnement mee laten lopen in de combi voordeel en laat ik zijn nota op mijn naam zetten zodat ik daarvan de helft van de kosten terug krijg via mijn werkgever KPN.

Zo werkt het toch? Begrijp dat hij dan dubbele data krijgt.

 

groet

Henri

 

De kluit belazeren noemen ze zoiets:rage:


Hoi @hvolkers . Zo te zien heb je al de nodige informatie gekregen. Weet je zo voldoende?