Skip to main content
Beantwoord

CombiVoordeel wijzigen: niveau omlaag, wat gebeurt er met mijn voordelen en Netflix?

• June 6, 2026
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Beste,

Ik zat in level 3 en had espn als combivoordeel maar door de zomerstop dacht ik die te veranderen naar Netflix waar ik een abonnement op heb(dat bespaart weer wat geld) daardoor ben ik alleen naar level 2 gegaan en moet ik opeens halverwege de maand een andere keuze maken.

Even een paar vraagjes hierover:

Ik dacht dat je een maand combivoordeel had maar die vervalt nu dus al binnen 2 weken omdat ik een level omlaag ben gegaan?

Als hij vervalt of ik kies wat anders: hou ik dan wel weer gewoon mijn betaalde abonnement op Netflix? En dan ga ik toch weer naar level 3?

Alvast bedankt,

Groeten Lesley 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@LTDphoto ,

Dat zou niet uit mogen maken indien je nu via KPN een abonnement hebt op Netflix.

bron:

Level 2

Level 2 begint bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Level 3

Je zit in level 3 bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic*, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium
    *Of Netflix Standaard voor €3/mnd

Wat zijn Combivoordeel punten?

Heb je Internet en Mobiel bij ons, dan krijg je Combivoordeel uit level 1. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 

Hoe kom ik in level 1?

Je zit in level 1 Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.

Hoe kom ik in level 2?

Je zit in level 2 Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal 4 punten hebt.

Hoe kom ik in level 3?

Je zit in level 3 Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal 8 punten hebt.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 6, 2026

Hallo ​@LTDphoto ,

Dat zou niet uit mogen maken indien je nu via KPN een abonnement hebt op Netflix.

bron:

Level 2

Level 2 begint bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Level 3

Je zit in level 3 bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic*, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium
    *Of Netflix Standaard voor €3/mnd

Wat zijn Combivoordeel punten?

Heb je Internet en Mobiel bij ons, dan krijg je Combivoordeel uit level 1. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 

Hoe kom ik in level 1?

Je zit in level 1 Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.

Hoe kom ik in level 2?

Je zit in level 2 Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal 4 punten hebt.

Hoe kom ik in level 3?

Je zit in level 3 Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal 8 punten hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 6, 2026

Bedankt voor je reactie.

Ik heb nu dus netflix waardoor ik in level 3 zit maar als ik netflix als combivoordeel neem val ik terug naar level 2. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 6, 2026

Bedankt voor je reactie.

Ik heb nu dus netflix waardoor ik in level 3 zit maar als ik netflix als combivoordeel neem val ik terug naar level 2. 

Je krijgt kennelijk alleen een punt als je een betaald abonnement hebt op Netflix. 

Dat geldt bv ook voor F-secure. Met alleen de gratis versie ontvang je hier geen punt voor.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 6, 2026

Bedankt.
Blijkbaar is dat dus het geval maar volgens mij krijg ik hem niet helemaal gratis maar betaal ik dus wel 3 euro dus is het wel een betaalde dienst.

En als hij vervalt of ik kies wat anders: hou ik dan wel weer gewoon mijn betaalde abonnement op Netflix? En dan ga ik toch weer naar level 3?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 7, 2026

Ja, dan wel. Maar je kunt maar eenmaal per maand wijzigen van Combivoordeel.