Skip to main content
Hallo,



Mijn ouders hebben een tijd geleden een zwarte comfort+ afstandsbediening van kpn gekocht, omdat hun witte kapot was en de knopjes van de witte zo klein zijn.

Nu is de witte afstandsbediening zonder problemen te koppelen aan de tv (een dual tv).

Maar de zwarte kregen ze niet voor elkaar. Toen heb ik geprobeerd dit voor hen te doen. Maar geen van de codes werken. Ook meerdere malen contact gehad met de klantenservice waar ze me niet konden helpen.

Daar kreeg ik het advies het hier te proberen.

En dat als er hier geen oplossing zou komen, mijn ouders de Comfort+ terug konden sturen en hun geld terug zouden krijgen. Omdat ze er zo niet zoveel aan hebben.



De codes in het pdf bestand heb ik dus allemaal geprobeerd en ook nog een hele stapel andere codes die ze bij de klantenservice gevonden hadden. Dit heb ik op de juiste manier gedaan, maar werkte allemaal niet.



Heeft iemand nog ideeën?



En kunnen mijn ouders kosteloos een nieuwe witte bestellen omdat die van hen kapot is?
Goedemiddag @N.ienke. Welkom op het forum. Wat is het merk en model van de televisie van je ouders? Heb je al op deze pagina gekeken? Mocht het niet lukken om de afstandsbediening te koppelen aan de televisie, dan zal ik gratis een nieuwe (witte) afstandsbediening toesturen. Zou je in dat geval het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
Het merk van de tv is Dual. Welk model weet ik zo niet uit m'n hoofd.



Ja, heb alles op die pagina geprobeerd.

Dat was helaas geen oplossing.



Voor de zwarte afstandsbediening hebben zij 20,- betaald, kunnen ze dit vergoed krijgen als ze de afstandsbediening terugsturen?



Ik zal mijn profiel even aanvullen.



Alvast bedankt
Als het goed is zat er een retoursticker bij de comfort afstandsbediening, Deze retoursticker kan je gebruiken om de afstandsbediening retour te sturen. Wanneer je geen retoursticker hebt kan je ook naar de KPN winkel. Vergeet niet je factuur mee te nemen. Dan krijg je direct je geld terug via in de winkel. Zodra je je gegevens achtergelaten op het KPN Forum profiel zal ik een nieuwe afstandsbediening toesturen.
Hmm 🤔



Druk minimaal 5 seconden op de STOP ▪️ -knop. (!) totdat het ledje bovenaan knippert.

Voer een code voor Dual uit de pdf in en probeer de functies.



2676, 2673, 0037, 1506, 1037, 3296, 1324, 1267, 1585, 0714, 2197.



Heb je die codes met de menuknop geprobeerd in te voeren? Dat werkt niet.
Als het goed is zat er een retoursticker bij de comfort afstandsbediening, Deze retoursticker kan je gebruiken om de afstandsbediening retour te sturen. Wanneer je geen retoursticker hebt kan je ook naar de KPN winkel. Vergeet niet je factuur mee te nemen. Dan krijg je direct je geld terug via in de winkel. Zodra je je gegevens achtergelaten op het KPN Forum profiel zal ik een nieuwe afstandsbediening toesturen.

Ik heb mijn profiel geüpdate met de gevraagde gegevens.
Hmm 🤔



Druk minimaal 5 seconden op de STOP ▪️ -knop. (!) totdat het ledje bovenaan knippert.

Voer een code voor Dual uit de pdf in en probeer de functies.



2676, 2673, 0037, 1506, 1037, 3296, 1324, 1267, 1585, 0714, 2197.



Heb je die codes met de menuknop geprobeerd in te voeren? Dat werkt niet.




Ja heb de codes geprobeerd in te voeren met de stopknop. Maar dit gaf allemaal niet het gewenste resultaat.

Het ledje knipperde, maar er gebeurde niks na het invoeren van de codes. (allemaal meerdere malen geprobeerd)
Ik heb mijn profiel geüpdate met de gevraagde gegevens.



Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe (witte) afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. 🙂
@N.ienke Heb je de afstandsbediening ontvangen en werkt alles nu naar behoren?
@N.ienke Heb je de afstandsbediening ontvangen en werkt alles nu naar behoren?



Ja, afstandsbediening snel in huis. De witte werkt naar behoren.



Helaas kan mijn moeder de factuur van de zwarte niet terug vinden.

Ook de retoursticker heeft ze niet meer.

Maar dat is dan haar eigen schuld, haha 😅



Bedankt voor de hulp!
Wat goed dat er weer gezapt kan worden. Wat jammer dat ze geen retoursticker meer heeft en geen bon. Graag gedaan!

Reageer