Skip to main content

nav de problemen met de laatste updates een afzonderlijke topic voor mijn probleem:

wij hebben en philips4k tv met android.deze nu ongeveer 4 maanden.

nu heb ik wel vaker problemen gehad met de communicatie tussen de 7022 en de tv.

momenteel ervaar ik de volgende problemen:

1 soms geen weergave(zwart beeld voor een paar seconden) lijkt alsof de tv de instellingen opnieuw insteld( resolutie)

2 hdr wordt niet herkend vanuit de 7022

de tv geeft weer als er iets in hdr is . bv youtube film afspelen op de tv zelf geeft hdr vision aan. doe ik dit via de box geen hdr.

3  zelfde geldt ook voor dolby atmos.

tv model 55pus8548/12

Goedemiddag @steffen1, bedankt voor jouw bericht!

Dat zijn vervelende problemen dus goed dat je het via deze weg aankaart. Wat betreft punt 1; je geeft aan dat er soms sprake is van geen weergave, dat het beeld een paar seconden zwart is en dat het lijkt alsof je televisie de instellingen opnieuw instelt. Mijn eerste advies zou zijn om de tv+ ontvanger eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Ben benieuwd of dat voor de gewenste verbetering zorgt. Mocht dat het probleem niet verhelpen, check dan ook zeker de bekabeling voor de zekerheid, ik kan op afstand niet uitsluiten dat dit het probleem eventueel kan veroorzaken.

Verder geef je aan dat HDR niet wordt herkend vanuit de tv+ ontvanger. Ik vermoed dat je dit toch moet zoeken in de hoek van je televisie. Hoe heb je HDR op dit moment ingesteld, op automatisch of continu?


Reageer