Skip to main content

We hebben twee nieuwe iTV decoders (sagemoon DIW 7022).  Beide zijn bedraad aangesloten via het thuis netwerk. 1 direct op de experiabox en de ander via een TPlink netwerk switch.  Nu lijkt het erop dat wanneer op 1 van de decoders een programma wordt terug gekeken en er vervolgens op de tweede recorder ook iets gaat worden terug gekeken dit een effect heeft op decoder 1.  Vaak springt het programma dat wordt terug gekeken dan weer naar het begin.  Is dat mogelijk of is dat toeval?

Wat is het typenr van die switch? 


De switch is een TL-SG3428 v2.0


Hoi @Marcel555, welkom op ons forum!
Dit komt me niet heel bekend voor, kun je het ook eens testen met de tweede óók direct bekabeld? Dus zonder switch?


Beste Thomas,

Dank voor je reactie.  Ik zal je suggestie uitproberen.  Even zien hoe ik dat doe zonder ons thuisnetwerk volledig buiten spel te zetten.  Ik laat het weten


Mijn inziens is dit toeval.

De 2 decoders zijn niet afhankelijk van elkaar omdat opnames niet lokaal maar in de cloud staan.

Concreet als jij iets aanroep moeten al jouw stb's hier op kunnen anticperen dus laten zien wat jij wil.

Hoe de synchronisatie is tussen de verschillende STB's weet ik zo snel even niet maar ik denk dat je abonnements nummers gekoppeld staat aan een loginscriptje wat vervolgens ea laat zien.

Maar dat is even een aanname 

Mvg


We zijn er inmiddels achter dat het spontaan overnieuw beginnen een issue op ons platform is. Onze collega's achter de schermen zijn druk bezig met een oplossing daarvoor. Kun je het later nog eens proberen?


Beste Thomas, Dank voor de update.  IK hou jullie op de hoogte als het probleem zich blijft voordoen.