Skip to main content

Hallo, bijna 3 weken geleden kreeg ik nieuwe modem, oude deed niets meer, daarna nieuwe tv ontvanger, ivm geen tv kunnen kijken enz., daarna nieuwe internet kabel , omdat tv nog steeds niet werkte, inmiddels meer dan anderhalve week geen tv , radio thuis ! Drama, probleem nog steeds niet opgelost, mijn abonnement wordt wel afgeschreven??! Kunt u aub zorgen voor compensatie of teruggave van abonnement in periode dat ik niks kan ontvangen, tv radio enz, nu krijg ik vandaag nieuwe HDMI kabel toegestuurd, kijken of t dan opgelost is, ik hoop op begrip en compensatie of evt korting op abonnement Mvg bart 

 

*Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Kievitskerk, welkom. 

Wat vervelend om te horen dat je zo lang zonder werkende diensten hebt gezeten. Wanneer je storing hebt door een fout van KPN kan je natuurlijk geld terug vragen, waarom zou je moeten betalen voor iets wat buiten jouw schuld om niet heeft gewerkt? Wanneer een storing een bekende wijkstoring is geweest kan je via de pagina Vergoeding bij Netwerkstoring abonnementsgeld terugvragen. In jouw geval lijkt het meer op een individuele storing. Je kan restitutie aanvragen wanneer de storing volledig is opgelost. Neem daarvoor contact op met mijn collega's van de telefonische klantenservice via 0800-0402, een medewerker zal dan voor jouw specifieke case een passende vergoeding aanbieden. 

Â