Skip to main content

Ik vraag mijzelf af of KPN inzake de trage decoders ook een compensatie aan haar klanten geeft.

Maanden lang heb ik hier last van gehad. Soms knipperend beeld, de wachttijden tot soms 10 seconden zijn mijn inziens niet normaal. Maandelijks heb ik 88 euro hiervoor betaald. Ik begrijp dat dit bedrag niet alleen voor televisie is maar ik hoop dat u begrijpt wat ik bedoel.

Je kunt als compensatie denken aan een jaar een gratis zender of zoiets. 

Hopelijk gaat dit intern nog KPN besproken worden en komt men er niet alleen mee weg door het sturen van een veel te late mail met daarin een Sorry.

Laten we eerst maar eens afwachten totdat het probleem verholpen is. Bij iedereen.


Laten we eerst maar eens afwachten totdat het probleem verholpen is. Bij iedereen.

Snap ik en ik hoop dat het snel bij iedereen is opgelost maar misschien kan KPN er al over gaan nadenken.


Ook ík heb hier enorm last van. Ik heb al maanden een enorm traag menu , als ik op de menu knop of gids druk moet ik soms tot wel 12 seconden wachten voordat ik het scherm te zien krijg. Net als van gids weer terug schakelen naar het beeld van de zender. 
 

nu hoorde ik over verouderde/trage decoders van KPN, en wat blijkt; die van mij valt daar dus ook onder.  Maar kijk inmiddels al wel maanden naar beeld met iedere dag meerdere keren grijze balken door het beeld en een enorm traagwerkende ontvanger van KPN. Ik heb het al niet breed en hoop dus ook dat er enige compensatie komt van KPN. Maar tot dusver nog geen actie van KPN, ondanks de vele klachten die ik inmiddels de afgelopen dagen op klachtenforums heb gelezen van andere gedupeerden. 
Misschien is het dan verstandig individueel zélf contact op te nemen met KPN? En wordt dit per klacht individueel behandeld? Graag zou ik een reactie van KPN zien met advies. 


ben al jaren trouwe klant van KPN , en ben afgezien hiervan; altijd enorm tevreden met de service. 

met vriendelijke groeten,

moniek 


De trage tv-ontvangers zijn inderdaad bij ons bekend. Inmiddels wordt de update om dit allemaal te verhelpen uitgerond: Zie het algemene interactieve menu topic.. Als er een algemene vergoeding komt zal dat daar ook gemeld gaan worden. 


Gistermiddag laat (21 januari jl) een mail gehad van KPN over de compensatie. Dezelfde dag nog gebeld naar klantenservice, omdat deze compensatie voor de maandenlange trage tv en internetproblemen geen billijke compensatie is. Waarom geen tijdelijk gratis zenderpakket naar keuze of een abonnementsdeel retour? Beter dan van 20 januari t/m 28 februari een paar tv zenders gratis.

Namelijk:

 

 Nick Jr., Nick Toons, Nick Music, Discovery Science, MTV Music, Eurosport 2, Animal Planet en Comedy Central Extra. U kunt ze gratis kijken tot en met 28 februari 2021

Helaas behoren wij niet (meer) tot de doelgroep, die hier interesse in heeft. Of we hebben al iets soortgelijks om naar te kijken/te luisteren. 

PS Een mail sturen naar KPN kan trouwens niet. Wanneer je via Facebook een bericht stuurt, krijg je een bericht terug dat ze het erg druk hebben. Met het verzoek om op hun site verder te zoeken. Heel logisch, dat KPN het druk heeft, maar op dit moment is dit niet het antwoord wat ik had willen lezen. :wink:


Ook ik giga teleurgesteld. Een voucher voor 1 gratis film naar keuze? Nou ja, als er iets bij zou zitten tussen de 26 oude titels dan was ik tevreden geweest. Maanden lang ellende en dan nu dit Laat me dan tenminste ZELF een keuze maken, ook al lopen jullie dan een paar euro mis voor de recentere en duurdere film. En ook al die extra zenders waar praktisch niemand op zal zitten wachten.


ik ben zwaar ontevreden ik heb plus pakket dus kan een keuze maken uit een film van €5 seriues


ik ben zwaar ontevreden ik heb plus pakket dus kan een keuze maken uit een film van €5 seriues

Wat had u anders verwacht dan?


vrije keus igg voor een film  of een halvering abbon geld maand lijkt mij redelijk


Stel kpn geeft iedere klant € 35,00 korting. Dan kost dat dus € 70.000.000,00 lees zeventig miljoen euro. U begrijpt hoop ik dat ze dat niet gaan doen.


oke zijn we snel klaar kpn vind dit zelf wel ruimhartig ik begrijp het


ik kan idd lezen gelukkig hebben ze dan nog zoveel klanten


ik heb trouwens alles in 1  pluspakket en 2mobiele aansluitigen dat werkt naar tevredenheid heb daarom niet direct aan de bel getrokken

 


Ik ben maar gewoon een klant en vind het wel prima zo.  Je weet zelf ook wel dat de korting die ze nu zouden weggeven bij een volgende prijsverhoging weer terug gehaald wordt. Althans zo werkt het vaak.


juist ik kom wel een keer terug hier als ik een echt probleem:wink: heb