Skip to main content

Beste medewerker van KPN.

Bij deze dien ik een verzoek tot restitutie in. Dit ivm heel veel storingen die pas na een geruime tijd zijn verholpen.

Begin oktober 2020 na een grote update van uit KPN. Hebben wij een en al storing gehad. Op dagelijkse basis moest ik steeds mijn kastje resetten om weer beeld te krijgen. Na heel veel bellen en pogingen om het op te lossen wat niet lukte is er besloten om een monteur langs te laten komen. In februari 2021 is er uiteindelijk een monteur langs gekomen. Omdat hij het probleem ook niet kon vinden had hij alle kastjes en het modem vervangen. Hierna zijn de problemen opgelost.

 

Voor de grote update hadden wij nooit last gehad van storingen. Hierop zijn wij ook loyaal gebleven aan kpn om in de tussen tijd met heel veel ellende van storingen niet over te stappen naar een andere provider. 

Daarom zou graag restitutie willen over de maanden van storing. Oktober t/m februari.

 

Graag ontvang ik uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

IJf van der Plas

 

 

Drie-kwart van de klanten (hier ook) had hier last van. Ook dat het menu extreem traag was. Bij mij zelfs nog langer; het nieuwe menu met alle startellende kwam hier 2 september '21.

Dit is al gecompenseerd d.m.v. 8 zenders v.u. het pluspakket gedurende 3 maanden beschikbaar stellen voor gebruikers zonder pluspakket.

Had/heb je het pluspakket dan had je vouchers voor het gratis huren van 2 betaalfilms.

Beide acties zijn inmiddels geweest. Financiële schade hebben klanten niet gehad; er wordt dus ook op die manier niets vergoed (korting of {eenmalige} restitutie dus niet).


Beste @IJf van Plas, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zoveel hinder hebt ondervonden! Wat Peter zegt, klopt. We hebben inderdaad problemen gehad na een update van het itv menu. Hier hebben we heel hard aan gewerkt en dit is inmiddels opgelost. Daar hebben we geen financiële compensatie tegenover gezet. Is dit voldoende antwoord op jouw vraag? Of speelde er bij jou nog iets anders? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. 


@Marcia_ 

Ik vind het wel raar dat er geen financiële of überhaupt andere tegemoetkomingen tegenover staan. 

In dit geval heb ik meerdere maanden betaald voor zoals de wet dat zegt een ondeugdelijk product en vind ik het niet meer dan logisch dat daar een vergoeding tegenover staat. 

Even een voorbeeld. Als u een pak kaas in de winkel koopt en je komt er later achter dat het beschimmeld is dan ga je terug naar de winkel en krijg je een nieuw product of je geld terug. 

Daarom verwacht ik een financiële vergoeding.


Ik begrijp je zeker, maar dat verandert in dit geval niets helaas. In onze algemene voorwaarden wordt uitgelegd wanneer wij een compensatie moeten bieden. Dat is als je meer dan 12 uur geen gebruik van de dienst kan maken. En hoewel het niet altijd optimaal geweest is, is dat niet het geval geweest. Zoals Peter aangeeft, hebben we op een andere manier een compensatie geboden. Meer kan ik er niet van maken!