Skip to main content

Ik ben vanmiddag SUPER geholpen door de KS Cons met een uitgevallen digitale TV aansluiting. Door een storing? moest het abonnementsnummer opnieuw worden ingevoerd in het KPN kastje en dit was voor mijn 80+ schoonouders een onbekend iets. Geen brief met originele nummers en codes meer te vinden maar door KPN KS super geholpen hiermee !! Mijn schoonouders zijn hiermee enorm geholpen want zij zijn met het virus nu aan huis gebonden.

En mijn eigen netwerk werkt ook de laatste weken altijd Top dus dank voor het werk om dit draaiende te houden. !

Hé, ik kan wel wat positief nieuws gebruiken dezer dagen. Dankjewel.:relaxed:


Dag @Ron-W Wat een fijn bericht om te lezen. Zoals Peter geheel terecht zegt: een beetje goed nieuws is meer dan welkom! 


Kijk… Zoiets mag ook wel eens genoemd worden. Wij Nederlanders (waaronder ikzelf) zijn nogal goed in klagen, dus… Dan is het goed om te zien dat iemand ook de moeite neemt om het te melden dat hij goed geholpen is!:ok_hand:


Wat ben ik blij om dit te lezen @Ron-W, we werken er ook aan om de klanten tevreden te stellen. 😉👍🏼 Dank je wel voor een goede feedback!


Reageer