Skip to main content

Ik ben al geruime tijd klant bij Ziggo maar ik ga daar echt weg. Met name vanwege de flinke achterstand in HD zenders en ook omdat Ziggo nu al jaren loopt te tobben met hun EPG. Het is altijd weer afwachten of een programma opgenomen is. 

Gisterenavond had ik een opname ingesteld op NGC. En zoals zo vaak is het programma niet opgenomen. Ik ben dat getob met die EPG van Ziggo echt zat. Zodra ik uit mijn contract ben stap ik over naar KPN. 

Ik lees al geruime tijd mee op dit forum en een probleem met de EPG is uiterst zeldzaam bij KPN. Bij Ziggo is het al jaren dweilen met de kraan open. Het probleem wordt maar niet opgelost.

Bij deze wil ik een compliment maken voor de EPG van KPN. En Ziggo raad ik aan eens contact op te nemen met KPN om te leren hoe een goed functionerende EPG opgezet moet worden.

 

Als de EPG nu ook eens langer dan een week vooruit beschikbaar is, dat zou nog mooier zijn. De gegevens zijn er echt wel, zie de gids van Totaal TV!


Als de EPG nu ook eens langer dan een week vooruit beschikbaar is, dat zou nog mooier zijn. De gegevens zijn er echt wel, zie de gids van Totaal TV!

 

Totaal tv ben ik al jaren geen fan meer van.

 

Ik denk dat het wel mogelijk is, maar volgens mij moet KPN hiervoor betalen en dan gaat het abonnements geld omhoog.


Bij Ziggo kan ik ook maar 7 dagen vooruit kijken in de EPG. Gisterenavond wilde ik een opname van NGC bekijken maar helaas, een rood rondje met een uitroepteken. Opname mislukt dus. Doodziek word ik daarvan.